loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 959 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


fall-of-cutie 

تمام قهرمانان cutest  برای شرکت در بزرگ ترین مسابقه پرش و چتر بازی شرکت می کنند. گیم پلی بازی Fall of Cutie به صورت کاملا تاکتیکی ارائه شده است. رکوردهای مختلفی را برای خودتانت ثبت نموده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. هنگام مشاهده موانع جا خالی داده و پاداش های متعددی را کسب نمایید. این بازی به عنوان یک سبک کاملا زیبا و جدید برای حیوانات خانگی مانند فیل و … عرضه شده است. این بازی بدون تبلیغات عرضه شده است.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی و تاکتیکی بازی

ثبت امتیازات در شبکه های اجتماعی

وجود لباس و آیتم های سفارشی

مدیریت بازدید : 745 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


TRO

به سرزمین تاریک که با نام گرلند شناخته می‌شود خوش آمدید، در R.T.O برای انجام مأموریت‌های متنوع با قهرمان بازی همراه شوید و از سد موجوداتی وحشی که می‌خواهند مانع شما شوند، عبور کنید.

ویژگی‌ها:

شامل بیش از ۹ مرحله و ۱۵ نقشه در یک بازی به سبک پلتفرمر کلاسیک با گرافیک ۸ بیتی

مسیرهای مختلف برای کاوش در سیاه‌چال‌های تاریک و خطرناک

سلاح‌های خود را افزایش دهید و سطح خود را بالا ببرید

بر اساس افسانه‌های سرزمین‌های تاریک

موسیقی زمینه به سبک راک سمفونیک

مدیریت بازدید : 616 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

The-Morning-Light

اریکا پیج یک دختر نوجوان معمولی است که در یک عمارت متروکه ۲۰۰ ساله محبوس شده و در بازی Til Morning’s Light باید به او کمک کنید تا یک خانه بزرگ و ترسناک را کاوش کرده  با کشف اسرار تاریک آن، راهی برای خروج پیدا کند. در این بازی باید سرنخ‌هایی را کشف کنید، تعدادی ابزار را جمع‌آوری کنید و پازل‌های گوناگون را حل کنید.

ویژگی‌ها:

اسرار یک خانه ۲۰۰ ساله را کشف کنید

بیش از ۱۰۰ اتاق و مکان منحصربه‌فرد را کاوش کنید

در نبردهای ریتمی با موجودات مرگبار مبارزه کنید

آیتم‌های مخفی را برای حل پازل‌ها شکار کنید

مدیریت بازدید : 681 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)


Lara-Croft

Lara Croft: Relic Run یک بازی جدید به سبک اکشن ماجراجویانه برای طرفداران لارا کرافت نوستالژیک است. وقتی که یک توطئه مبهم دنیا را تهدید می‌کند، تنها لارا کرافت است که می‌تواند حقیقت را از زیر خاک بیرون بکشد. در این بازی به جمع‌آوری سرنخ‌هایی برای کشف آثار باستانی بپردازید و در محیط‌های زیبا و چالش‌برانگیز بدوید، آویزان شوید، رانندگی کنید و شیرجه بزنید. زمانی برای هدر دادن ندارید، اما چه مدت می‌توانید زنده بمانید؟

ویژگی‌ها:

از حرکات پارکور استفاده کنید

به نبردهای هیجان‌انگیز با غول‌ها بپردازید

تجهیزات لارا کرافت را ارتقاء دهید

مدیریت بازدید : 840 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

i-Spy

استاد Pierre Arronax شما را به پیدا کردن زامبی ها و کشتن یک جای آن ها در کشتی دعوت می نماید ! در بازی I Spy A Tale of 20k leagues شما بایستی سعی کنید ماجراجویی های مختلفی را برای خود رقم بزنید. در ماجراهای عجیب و غریب نظیر پیدا کردن شهر آتلانتیس شرکت کرده و این جزیره دوست داشتنی را پیدا نمایید. این بازی با سه حالت مختلف عرضه شده که می توانید آن ها را انتخاب نمایید. بیش از ۳۰۰ آیتم مختلف و ۱۰ صحنه جذاب و دیدنی در بازی قرار داشته که در طول مراحل با این صحنه ها رو به رو خواهید شد.

ویژگی های اصلی:

وجود ۳۰۰ آیتم مختلف و جذاب در بازی

رقم زدن ماجراجویی های جذاب

پیدا کردن شهر آتلانتیس

گیم پلی جذاب و فانتزی

مدیریت بازدید : 606 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


Outside-World

در بازی Outside World کریستن در دنیایی عجیب و غریب گم شده و سردرگم است و آرزویی جز پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه ندارد. با کمک یک دوست شبه روح با نام جینی که تازه پیدا کرده، سفر خیالی او برای کاوش آغاز می‌شود. در این بازی در سرزمین عجیب و غریب سفر کنید و برای بازگرداندن کریستین به خانه، پازل‌های گوناگون را حل کنید.

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی ساده گه تسلط بر آن چالش‌برانگیز است

طراحی سه‌بعدی، صدا و موسیقی اصلی

بازی به سبک Escape و Monument Valley

بهینه‌سازی شده برای گوشی‌ها و تبلت‌ها

mid بازدید : 633 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


BrokenAge

Broken Age یک بازی ماجراجویانه پر از پازل، با انیمیشن‌های دست‌ساز و مناسب خانواده است که داستانی علمی تخیلی از درختان فانتزی و قاشق‌های سخنگو را به شما ارائه می‌کند. ولا و شای دو نوجوان هستند که به طرز عجیبی در شرایط یکسان و در عین حال دنیاهای به شدت متفاوتی قرار دارند. در این بازی بازیکن به طور آزادانه می‌تواند میان داستان‌های آن‌ها جابجا شده و در کنترل زندگیشان به آن‌ها کمک کند. برای انجام این مأموریت خود را برای رویارویی با ماجراجویی‌های غیرمنتظره آماده کنید.

مدیریت بازدید : 651 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Chronicles

خبر بدی پیش آمده، وکیلی به نام کتلین ویلسون متوجه شده که نامزدش تحت شرایط عجیبی بازداشت شده است. او به قتل متهم شده و برای نجاتش باید تحقیقاتی انجام بدهد. در بازی Chronicles of the Witches شما در نقش کتلین باید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است. عکس‌ها، یادداشت‌ها، اسلاید‌ها و هر چیز دیگری که ممکن است به تحقیقاتتان کمک کند را جمع‌آوری کنید. همه اتفاقات و سرنخ‌ها را در دفتر خود ثبت کنید، زیرا  ممکن است بعداً به دردتان بخورند.

ویژگی‌ها:

شامل بیش از ۱۲ صحنه به سبک اشیاء پنهان

۱۶ بازی کوچک و ۳۳ مکان مختلف

دارای گرافیک زیبا و موسیقی دلپذیر

مدیریت بازدید : 680 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Puppet-Punch

Puppet Punch یک بازی ساده بسیار اعتیادآور با جذابیت بالا و گرافیک عالی برای دستگاه‌های اندرویدی است که دارای یک گیم‌پلی اصلی و بسیار سرگرم کننده می‌باشد، اما عامل اصلی فروش آن ارائه ترکیبی بسیار زیبا از تأثیرات فرهنگی از عروسک‌های هندی و اروپایی است. این بازی داستان یک بچه باهوش به نام پابلو را روایت می‌کند که روزی وارد یک در مرموز می‌شود، از نردبان بالا می‌رود و پس از باز کردن دریچه سقف ماجراجویی‌اش آغاز می‌شود.

مدیریت بازدید : 497 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


z2 

موزاییک های جادویی گیج کننده و سرگرم کننده را کنار هم قرار داده و پازل های گیج کننده Pixelus Deluxe  را حل نمایید. در این بازی شما با شخصیت های قهرمانانه و شخصیت های کاربردی رو به رو خواهید شد. گیم پلی این بازی فوق العاده چالش انگیز و اعتیاد آور می باشد که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.  در واقع وظیفه اصلی شما در این بازی بازسازی معابد باستانی خدایان می باشد. به راحتی معابد را بازسازی کرده و پازل های موجود در بازی را حل نمایید.

ویژگی های اصلی:

مواجه شدن با شخصیت های گوناگون

حل پازل های مختلف در بازی

گیم پلی سفارشی و جذاب بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 2,191
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 18,954
  • بازدید ماه : 55,580
  • بازدید سال : 372,087
  • بازدید کلی : 4,896,774
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi