loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 880 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)


 Iron-Desert

Iron Desert یک بازی استراتژیک سرگرم کننده برای دستگاه های اندرویدی بوده که شما در آن جا باید پایگاه های نظامی خود را به صورت کامل گسترش دهید و برای نابود کردن دشمنان از قدرتمند ترین تانک ها استفاده نمایید. همین حالا وارد جنگ ها و نبردهای مدرن شده و دشمنان خود را به صورت کامل از بین ببرید. در اسرع وقت جلوی حملات دشمنان را گرفته و به راحتی مراحل را به انجام برسانید. صداگذاری های این بازی به صورت کاملا حرفه ای انجام شده است. جنگ در برابر دیگران به صورت آنلاین را در گوشی تجربه نمایید.

ویژگی های اصلی:

تجربه جنگ به صورت آنلاین

رابط کاربری زیبا و شیک

نبرد با دشمنان و نابودی آن ها

مدیریت بازدید : 886 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

 Terminator

Terminator Genisys: Revolution  یک بازی اکشن در سبک تیراندازی برای دستگاه های اندرویدی بوده که شما در سال ۲۰۲۸ حضور دارید. بشریت در حال نابودی بوده و نسل انسان ها در حال منقرض شدن است. شما در این بازی وظیفه دارید تا جلوی انقراض بشریت را بگیرید. داستان بازی به این صورت بوده که در آستانه پیروزی علیه اسکای نت کانر فرمانده مورد اعتماد خود یعنی رایس را برای محافظت از مادر خود می فرستد. سارا کاتر که بعد از مدت ها در طی یک اتفاقی توسط افراد بدکاره یتیم شد قصد دارد به یک فرد اجتناب ناپذیر تبدیل گردد. اکنون وقت آن فرا رسیده است تا سلاح های خود را بردارید  ودشمنان را نابود نمایید.

ویژگی های اصلی:

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

تبدیل شدن به یک فرد اجتناب ناپذیر

گیم پلی اعتیاد آور و فانتزی

نبرد در محیط های مختلف

مدیریت بازدید : 959 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


fall-of-cutie 

تمام قهرمانان cutest  برای شرکت در بزرگ ترین مسابقه پرش و چتر بازی شرکت می کنند. گیم پلی بازی Fall of Cutie به صورت کاملا تاکتیکی ارائه شده است. رکوردهای مختلفی را برای خودتانت ثبت نموده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. هنگام مشاهده موانع جا خالی داده و پاداش های متعددی را کسب نمایید. این بازی به عنوان یک سبک کاملا زیبا و جدید برای حیوانات خانگی مانند فیل و … عرضه شده است. این بازی بدون تبلیغات عرضه شده است.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی و تاکتیکی بازی

ثبت امتیازات در شبکه های اجتماعی

وجود لباس و آیتم های سفارشی

مدیریت بازدید : 745 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


TRO

به سرزمین تاریک که با نام گرلند شناخته می‌شود خوش آمدید، در R.T.O برای انجام مأموریت‌های متنوع با قهرمان بازی همراه شوید و از سد موجوداتی وحشی که می‌خواهند مانع شما شوند، عبور کنید.

ویژگی‌ها:

شامل بیش از ۹ مرحله و ۱۵ نقشه در یک بازی به سبک پلتفرمر کلاسیک با گرافیک ۸ بیتی

مسیرهای مختلف برای کاوش در سیاه‌چال‌های تاریک و خطرناک

سلاح‌های خود را افزایش دهید و سطح خود را بالا ببرید

بر اساس افسانه‌های سرزمین‌های تاریک

موسیقی زمینه به سبک راک سمفونیک

مدیریت بازدید : 663 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

 Transporter-3D

در بازی Transporter 3D شما به عنوان یک Transporter  یا مسئول حمل و نقل در کشور شناخته می شوید. وظیفه شما در این بازی کنترل و نظارت بر روی کامیون ها و بارهای مربوط به آن هاست. سعی کنید ماموریت خود را به درتسی انجام داده و محصولات را به درستی و به صورت کامل مقصد برسانید. در طول راه مراقب باشید تا با موانع برخورد نکرده و با عابرین نیز تصادف ننمایید. با پیشروی به سمت جلو و باز کردن مراحل جدیدتر نیز می توانید ماشین های خود را ارتقا داده و آن ها را به صورت کامل سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

اشتراک گذاری نمرات در شبکه های اجتماعی

رساندن بار یا محصول به مقصد

سفارشی کردن کامیون ها

گیم پلی اعتیاد آور

مدیریت بازدید : 616 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

The-Morning-Light

اریکا پیج یک دختر نوجوان معمولی است که در یک عمارت متروکه ۲۰۰ ساله محبوس شده و در بازی Til Morning’s Light باید به او کمک کنید تا یک خانه بزرگ و ترسناک را کاوش کرده  با کشف اسرار تاریک آن، راهی برای خروج پیدا کند. در این بازی باید سرنخ‌هایی را کشف کنید، تعدادی ابزار را جمع‌آوری کنید و پازل‌های گوناگون را حل کنید.

ویژگی‌ها:

اسرار یک خانه ۲۰۰ ساله را کشف کنید

بیش از ۱۰۰ اتاق و مکان منحصربه‌فرد را کاوش کنید

در نبردهای ریتمی با موجودات مرگبار مبارزه کنید

آیتم‌های مخفی را برای حل پازل‌ها شکار کنید

مدیریت بازدید : 681 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)


Lara-Croft

Lara Croft: Relic Run یک بازی جدید به سبک اکشن ماجراجویانه برای طرفداران لارا کرافت نوستالژیک است. وقتی که یک توطئه مبهم دنیا را تهدید می‌کند، تنها لارا کرافت است که می‌تواند حقیقت را از زیر خاک بیرون بکشد. در این بازی به جمع‌آوری سرنخ‌هایی برای کشف آثار باستانی بپردازید و در محیط‌های زیبا و چالش‌برانگیز بدوید، آویزان شوید، رانندگی کنید و شیرجه بزنید. زمانی برای هدر دادن ندارید، اما چه مدت می‌توانید زنده بمانید؟

ویژگی‌ها:

از حرکات پارکور استفاده کنید

به نبردهای هیجان‌انگیز با غول‌ها بپردازید

تجهیزات لارا کرافت را ارتقاء دهید

مدیریت بازدید : 574 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Kings-Road

دعوت قهرمانان را پاسخ بدهید. راحتی منزل را پشت سر بگذارید و برای جلوگیری از تسلط نیروهای شیطانی به مبارزه بپردازید.KingsRoad اعتیادآورترین بازی به سبک نقش‌آفرینی را به شما ارائه می‌کند! می‌توانید از میان سه کلاس شوالیه، کماندار و جادوگر انتخاب کنید.

ویژگی‌ها:

بازی اکشن نقش‌آفرینی مجانی

بازی چند نفره به صورت آنی، با دیگر قهرمانان از سراسر دنیا بازی کنید

گیم‌پلی میان چند پلت‌فرم، با دستگاه‌های موبایل و دسکتاپ

محتوای بی‌پایان. صدها نقشه برای کاوش، بی‌شمار دشمن برای از بین بردن

مدیریت بازدید : 596 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

 OLO

بازی OLO  را باید با لمس انگشتان خود در صفحه نمایش انجام دهید. این بازی یک بازی اعتیاد آور همراه با مهارت های منحصر به فرد برای تمامی سنین می باشد. وارد نسل جدیدی از بازی های نوین شده و مراحل آن را به انجام برسانید. از تمامی تاکتیک های خود برای سبقت گرفتن از حریف نیز استفاده نمایید. طراحی این بازی فوق العاده زیبا و فانتزی انجام شده است. از قابلیت های اصلی این بازی می توان به امکان انجام آن به صورت کاملا آنلاین اشاره داشت. این بازی به طور کامل از خدمات گوگل پلی پشتیبانی می نماید. 

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از خدمات گوگل پلی

سبقت گرفتن کامل از حریف

گیم پلی جذاب و فانتزی

مدیریت بازدید : 667 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Nitro-Nation

جذاب‌ترین بازی اتومبیل‌رانی اندروید با Nitro Nation Stories به دنده بالاتری می‌رود! به قهرمان بازی با نام جاستین کار ملحق شده و در محیط‌های خیره‌کننده سه‌بعدی مسابقات هیجان‌انگیزی را انجام دهید. این ماجراجویی آفلاین اتومبیل‌رانی شما را برای مسابقه، سرعت و برخورد برای رسیدن به پیروزی و دفاع از قلمروتان به چالش می‌کشد.

ویژگی‌ها:

از میان بیش از ۳۰ اتومبیل از بهترین تولید کنندگان انتخاب کنید

در ۳ محیط سه‌بعدی منحصربه‌فرد ۵ فصل داستان را تجربه کنید

اتومبیل خود را به وسیله رنگ‌ها سفارشی کرده و قطعات آن را ارتقاء دهید

مدیریت بازدید : 754 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


 OLO

بازی OLO  را باید با لمس انگشتان خود در صفحه نمایش انجام دهید. این بازی یک بازی اعتیاد آور همراه با مهارت های منحصر به فرد برای تمامی سنین می باشد. وارد نسل جدیدی از بازی های نوین شده و مراحل آن را به انجام برسانید. از تمامی تاکتیک های خود برای سبقت گرفتن از حریف نیز استفاده نمایید. طراحی این بازی فوق العاده زیبا و فانتزی انجام شده است. از قابلیت های اصلی این بازی می توان به امکان انجام آن به صورت کاملا آنلاین اشاره داشت. این بازی به طور کامل از خدمات گوگل پلی پشتیبانی می نماید. 

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از خدمات گوگل پلی

سبقت گرفتن کامل از حریف

گیم پلی جذاب و فانتزی

مدیریت بازدید : 592 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


 Paradise-Resort

خودتان را برای ساخت جزیره رویایی و یک تفریگاه پیشرفته آماده کنید. باید تمام نیازهای گردشگران را تامین کنید. توضیحات فوق مربوط به بازی Paradise Resort – Free Island می باشند. فکر کنید و خودتان را جای توریست ها بگذارید و ببینید که وقتی خودتان به یک جزیره یا مکان تفریحی سفر می کنید چه چیزی نیاز دارید ؟ از پیشرفته ترین صنایع استفاده نموده و به راحتی ماموریت های خود را به انجام برسانید. جزیره را در ابتدا پیدا کرده و سپس آن را به بهترین و زیباترین جزیره در جهان تبدیل نمایید.

ویژگی های اصلی:

تبدیل کردن جزیره به بهشت فانتزی

به اتمام رساندن ماموریت ها

گرافیک خیلی خوب و جذاب

مدیریت بازدید : 840 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

i-Spy

استاد Pierre Arronax شما را به پیدا کردن زامبی ها و کشتن یک جای آن ها در کشتی دعوت می نماید ! در بازی I Spy A Tale of 20k leagues شما بایستی سعی کنید ماجراجویی های مختلفی را برای خود رقم بزنید. در ماجراهای عجیب و غریب نظیر پیدا کردن شهر آتلانتیس شرکت کرده و این جزیره دوست داشتنی را پیدا نمایید. این بازی با سه حالت مختلف عرضه شده که می توانید آن ها را انتخاب نمایید. بیش از ۳۰۰ آیتم مختلف و ۱۰ صحنه جذاب و دیدنی در بازی قرار داشته که در طول مراحل با این صحنه ها رو به رو خواهید شد.

ویژگی های اصلی:

وجود ۳۰۰ آیتم مختلف و جذاب در بازی

رقم زدن ماجراجویی های جذاب

پیدا کردن شهر آتلانتیس

گیم پلی جذاب و فانتزی

مدیریت بازدید : 613 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


 Shards

Shards – the Brick Breaker Pro یک بازی مدرن و انقلابی برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که شما در آن باید آجرها را بشکنید و آن ها را از بین ببرید. تمام آجرها را در مدت کوتاه مدت از بین برده و نابود نمایید. این بازی همراه با ۷۰ سطح منحصر به فرد و پویا نیز عرضه گردیده است. از قدرت های یو پی اس و موسیقی متن اصلی بازی نهایت لذت ممکن را ببرید. سطوح دشواری مورد نظر خود را مطابق با توانایی خودتان انتخاب نموده و سپس مراحل و رکورد زنی را نیز آغاز نمایید.

ویژگی های اصلی:

انتخاب سطح دشواری های مختلف

گرافیک خیلی خوب و جذاب

وجود قدرت یو پی اس

نابود کردن آجر ها

مدیریت بازدید : 658 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


Blood-Draw

بازی Blood Draw & Injection Doctor به شما امکان می‌دهد در آزمایشگاه بیمارستان به کار خون گرفتن مشغول شوید! ۴ بازی مختلف را انجام دهید، سوزن داخل وریدی را متصل کنید و اجازه دهید خون جاری شود! سوزن را متصل کرده و سپس شروع به تزریق دارو در رگ کنید! با استفاده از سوزن پروانه‌ای نمونه خون بگیرید، بر روی شیشه برچسب بزنید و آنها را درون ظرف مخصوص به آزمایشگاه بفرستید! این بازی بسیار واقع‌گرایانه است، انگار که برای خون دادن به دکتر رفته‌اید!

مدیریت بازدید : 606 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


Outside-World

در بازی Outside World کریستن در دنیایی عجیب و غریب گم شده و سردرگم است و آرزویی جز پیدا کردن راهی برای بازگشت به خانه ندارد. با کمک یک دوست شبه روح با نام جینی که تازه پیدا کرده، سفر خیالی او برای کاوش آغاز می‌شود. در این بازی در سرزمین عجیب و غریب سفر کنید و برای بازگرداندن کریستین به خانه، پازل‌های گوناگون را حل کنید.

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی ساده گه تسلط بر آن چالش‌برانگیز است

طراحی سه‌بعدی، صدا و موسیقی اصلی

بازی به سبک Escape و Monument Valley

بهینه‌سازی شده برای گوشی‌ها و تبلت‌ها

مدیریت بازدید : 690 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


Hotel-Story

Hotel Story: Resort Simulation یک بازی مدیریت زمانی متل‌ها و اقامتگاه‌های تفریحی است که در آن می‌توانید امکانات خود را ارتقاء داده و مهمان‌های ویژه و توریست‌ها را جذب کنید! سعی کنید بهترین هتل‌داری را انجام دهید!

ویژگی‌ها:

حدود بازی را خلاقیت شما تعیین می‌کند، هتل رویایی خود را از پایه بسازید

دارای بیش از ۸۰ نوع امکانات و دکور، قفل بیش از ۲۰ مهمان را باز کنید

در حالت چند نفره هتلداران دیگر را ملاقات کرده و راهنمایی بگیرید

به صورت آفلاین بازی کنید و بدون هدر دادن دیتا، هتل خود را مدیریت کنید

مدیریت بازدید : 578 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


moonli

Moonlit یک بازی سرگم کننده به سبک پازل برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن شما یک کره را در مراحل زیبا و دنیاهای خیره‌کننده هدایت می‌کنید! این بازی دارای کنترل آسانی می‌باشد و انجام اکثر مراحل تنها یه یک لمس احتیاج دارد. می‌توانید به وسیله سنسور شتاب‌سنج دستگاه نیز گوی را کنترل کنید. هریک از مراحل بازی به طور بی‌نقص ساخته شده و به صورت جداگانه فیلتر‌هایی بر روی آنها اعمال شده و تصاویر پس‌زمینه نیز از بازی معروف Monument Valley الهام گرفته شده‌اند.

mid بازدید : 633 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

 Chiken-Invaders

در بازی Chicken Invaders 5 HD  شما در برابر یک سری مرغ های مهاجم قرار خواهید گرفت که بایستی آن ها را برای همیشه نابود نمایید. آن ها قصد دارند از انسان ها انتقام بگیرند. اما شما نباید این اجازه را به مرغ ها بدهید و باید جلوی این کار را به آسانی بگیرید. خودتان را برای سفر به کهکشان فانتزی آماده کرده و مراحل را به انجام برسانید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی گردیده است. قهرمانان خود را انتخاب کرده و جلوی مرغ ها از خودتان به راحتی ایستادگی نشان دهید.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی بازی

مقابله با مرغ های مهاجم

سفر به کهشکان فانتزی

مدیریت بازدید : 9937 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)


Atlantic-Fleet

Atlantic Fleet یک بازی استراتژیک و تاکتیکی نوبتی برای اندروید است که نبرد اقیانوس اطلس در جنگ جهانی دوم را به صورت سه‌بعدی شبیه‌سازی می‌کند. در یک نبرد مرگبار برای کنترل خطوط حمل و نقل دریایی، فرماندهی کشتی‌های روی آب، زیردریایی‌ها، همراه کشتی‌های حامل و هواپیماها را بر عهده بگیرید.

ویژگی‌ها:

گرافیک و محیط فوق‌العاده سه‌بعدی، شامل زیر دریا

ترکیبی منحصربه‌فرد از برنامه‌ریزی استراتژیک و تصمیمات تاکتیکی سریع

به عنوان نیروی دریایی سلطنتی و متحدانش و یا نیروی دریایی آلمان بازی کنید

دارای سه حالت بازی مختلف

مدیریت بازدید : 655 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)


 Mad-Truck

آیا آماده هستید تا با نهایت سرعت با ماشین خود حرکت نمایید ؟ اگر این طور است Mad Truck Challenge – Racing را حتما امتحان کنید . چالش ها را پشت سر گذاشته و ماشین های وحشی خودتان را انتخاب نمایید. پای خود را بر روی پدال گاز قرار داده و سپس به راحتی با نهایت سرعت حرکت کرده و با ماشین های دیگران برخرود نمایید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی نیز طراحی گردیده است. از تپه های سرسخت و جاده های خطرناک نیز عبور نموده و مراحل را تک تک به انجام برسانید.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی بازی

انتخاب ماشین های جنگی

گرافیک خیلی خوب

مدیریت بازدید : 679 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)


 iBomber-Attack

در بازی iBomber Attack شما بایستی تجهیزات نظامی خودتان را آماده کرده تا به سمت دشمنان حمله ور شوید. همین حالا تانک های خودتان را بیرون بیاورید و آن ها را آماده جنگ نمایید. این بازی در ابتدا بسیار ساده و آسان به نظر می رسد ، اما با پیشروی به سمت جلو مراحل کم کم سخت تر خواهند شد. زاویه دوربین به صورت حرفه ای طراحی گردیده است. با دشمنان از طریق نظامی و هوایی مبارزه کرده و آن ها را به کام مرگ بفرستید . این بازی شامل ۲۴ ماموریت مهیج و هیجان انگیز بوده که توصیه می کنیم آن را امتحان کنید.

ویژگی های اصلی:

وجود ۲۴ ماموریت هیجان انگیز

آماده کردن تانک ها برای جنگ

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

مدیریت بازدید : 662 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


 Armored-Car-2

همین حالا اتومبیل های مورد نظر خود را در بازی Armored Car 2 را انتخاب نموده و سپس مسابقات هیجان انگیز را به صورت کامل آغاز نمایید. آهنگ را زیاد کنید و از جلوه های صوتی موجود در بازی نهایت لذت را ببرید. این بازی همواره با چهار اتومبیل زیبا و جذاب عرضه شده است. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است. رتبه بسیار خوبی را به دست آورده و سپس امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خودتان به اشتراک گذاشته و اتومبیل های خودتان را سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

سفارشی کردن اتومبیل های موجود در بازی

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود آهنگ های جذاب

مدیریت بازدید : 625 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Train-Crisis

آیا مایلید سفری در تاریخ راه‌آهن داشته باشید؟ پازل شگفت‌انگیز Train Crisis Plus به شما امکان می‌دهد تا در چهار محیط مختلف بازی کنید. در این بازی هدف شما این است که بر تمامی موانعی که در هر مرحله بر سر راهتان ظاهر می‌شود غلبه کرده و هر قطار رنگی را به مقصد مربوط به آن هدایت کنید. این بازی پازل استراتژیک اعتیادآور دارای گرافیک اچ‌دی می‌باشد و در آن باید در یک محیط سه‌بعدی ذهن و رفلکس سریع خود را ثابت کنید.

ویژگی‌ها:

۷ دوران مختلف از تاریخ راه‌آهن را تجربه کنید

دارای محیط‌های فوق‌العاده سه‌بعدی با گرافیک اچ‌دی

شامل بیش از ۱۶۸ مرحله چالش‌برانگیز

جدول امتیازات، دستاوردها و به اشتراک‌گذاری پیشرفت با دوستان

mid بازدید : 633 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


BrokenAge

Broken Age یک بازی ماجراجویانه پر از پازل، با انیمیشن‌های دست‌ساز و مناسب خانواده است که داستانی علمی تخیلی از درختان فانتزی و قاشق‌های سخنگو را به شما ارائه می‌کند. ولا و شای دو نوجوان هستند که به طرز عجیبی در شرایط یکسان و در عین حال دنیاهای به شدت متفاوتی قرار دارند. در این بازی بازیکن به طور آزادانه می‌تواند میان داستان‌های آن‌ها جابجا شده و در کنترل زندگیشان به آن‌ها کمک کند. برای انجام این مأموریت خود را برای رویارویی با ماجراجویی‌های غیرمنتظره آماده کنید.

مدیریت بازدید : 766 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 Snake-Rewind

آیا بازی های قدیمی مار را به یاد دارید ؟ آیا شما هم طرفدار بازی های کلاسیک مار برای گوشی های نوکیا بوده اید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Snake Rewind را از دست ندهید. شما می توانید این بازی جذاب و فانتزی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و از انجام آن نهایت لذت را ببرید. نقطه های موجود را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن جمع کرده و به راحتی مراحل را به انجام برسانید. یک سرگرمی شیرین و جذاب برای خود داشته باشید و نقطه ها را به آسانی جمع آوری نمایید.

ویژگی های اصلی:

جمع آوری نقطه های موجود در بازی

بهترین بازی کلاسیک و سرگرم کننده

گرافیک کلاسیکی و جذاب

مدیریت بازدید : 698 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Cubix

Cubix Challenge یک بازی جدید و اعتیادآور به سبک پازل برای اندروید می‌باشد که در آن باید مکعب را بغلتانید تا وجه رنگی‌اش بر روی کاشی مطابق با آن قرار بگیرد. بازی ساده آغاز می‌شود، اما با مکعب‌ها و کاشی‌های متنوعی که در بلوک‌های جدیدتر معرفی می‌شوند، پیدا کردن راه حل صحیح واقعاً چالش‌برانگیز می‌شود!

ویژگی‌ها:

بیش از ۱۰۰ پازل با معرفی مراحل بیشتر در به‌روز رسانی‌های مجانی آینده

سیستم امتیازدهی برای باز کردن قفل مراحل جدیدتر

گرافیک و موسیقی غنی و زیبا برای غوطه‌ور شدن در بازی

مدیریت بازدید : 651 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Chronicles

خبر بدی پیش آمده، وکیلی به نام کتلین ویلسون متوجه شده که نامزدش تحت شرایط عجیبی بازداشت شده است. او به قتل متهم شده و برای نجاتش باید تحقیقاتی انجام بدهد. در بازی Chronicles of the Witches شما در نقش کتلین باید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است. عکس‌ها، یادداشت‌ها، اسلاید‌ها و هر چیز دیگری که ممکن است به تحقیقاتتان کمک کند را جمع‌آوری کنید. همه اتفاقات و سرنخ‌ها را در دفتر خود ثبت کنید، زیرا  ممکن است بعداً به دردتان بخورند.

ویژگی‌ها:

شامل بیش از ۱۲ صحنه به سبک اشیاء پنهان

۱۶ بازی کوچک و ۳۳ مکان مختلف

دارای گرافیک زیبا و موسیقی دلپذیر

مدیریت بازدید : 586 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Sherwood

Sherwood Shooter – Apple Shoot یک بازی ساده و سرگرم کننده برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن شما کنترل کماندار سرزمین شروود را بر عهده دارید و باید به سیب‌هایی که بر روی سر یک ربات بامزه قرار دارد تیراندازی کنید، اما مراقب باشید تا تیر به سر او اصابت نکند. به آسمان تیراندازی کنید و ببینید چه چیزی به پایین سقوط می‌کند، ممکن است غافلگیر شوید!

مدیریت بازدید : 840 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Sleep-Attack

در بازی استراتژیک Sleep Attack TD می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از سبک دفاعی را داشته باشید. در این بازی شما کنترل نقشه میدان نبرد را بر عهده دارید و مسیری که دشمنانتان دنبال می‌کنند را تعیین می‌کنید! برجک‌های قدرتمندی بسازید و آن‌ها را در مکان مناسب قرار دهید تا به دشمنان مهاجم حمله کنند. سپس میدان جنگ را بچرخانید تا دشمنان شما مجبور شوند از مسیری که شما ترجیح می‌دهید، عبور کنند. البته باید مراقب باشید، زیرا همیشه چند مسیر برای کنترل وجود دارد!

ویژگی‌ها:

با استراتژی مناسب و کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش، زمین را کنترل کنید

شامل ۹ نوع برج برای ساخت و ارتقاء، هریک با نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود

۱۷ دشمن مخوف با توانایی‌های متفاوت، از سگ‌‌های سریع‌السیر تا اشباح غول‌پیکر

مدیریت بازدید : 686 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 Farming-pro-2015

آیا همیشه دوست داشته اید کارهای کشاورزی را به صورت کامل انجام دهید ؟ آیا به کشاورزی علاقه مند هستید ؟ اگر این طور است به هیچ عنوان Farming PRO 2015 را از دست ندهید . در این بازی فانتزی شما به عنوان یک بازیکن وظیفه دارید تا به راحتی کشت محصولات کشاورزی را آغاز نموده و به راحتی محصولات کشاوری خودتان را به فروش برسانید. بیش از ۵۰ ابزار کشاورزی در اختیار شما خواهد بود. دستیاران مختلفی را برای خودتان استخدام نمایید و بر روی کار آن ها نظارت کنید.

ویژگی های اصلی:

نظارت روی کار دیگران و کشت محصولات

گیم پلی سفارشی و جذاب بازی

فروش محصولات کشاورزی

مدیریت بازدید : 597 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 MAth-Hero

بدون شک مغز شما به درس ریاضی و قهرمان ریاضی احتیاج دارد ! تفریق ، ضرب ، جمع و کسر را اضافه کنید. اما سوال اینجاست که چگونه شما می توانید این عملیات را انجام دهید ؟ در این بازی شما باید به کودک خود آموزش دهید که سریع باشد و سریع از خود واکنش نشان دهد. نمره خود را پیگری کنید و سپس آن را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشنراک بگذارید . توضیحات فوق مربوط به بازی Math Hero  می باشند. این بازی برای تمامی سنین از جمله کودکان ، نوجوانان و حتی میان سالان نیز مناسب و کاربردی و آموزشی می باشد. سلامت راونی خود را با این بازی جذاب تضمین نمایید. در صورت تمایل قادر به سفارشی سازی آواتر خود نیز خواهید بود. رقابت آنلاین خود را با دوستان شروع کرده و در شبکه های اجتماعی رکورد زنی کنید.

مدیریت بازدید : 497 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


z2 

موزاییک های جادویی گیج کننده و سرگرم کننده را کنار هم قرار داده و پازل های گیج کننده Pixelus Deluxe  را حل نمایید. در این بازی شما با شخصیت های قهرمانانه و شخصیت های کاربردی رو به رو خواهید شد. گیم پلی این بازی فوق العاده چالش انگیز و اعتیاد آور می باشد که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.  در واقع وظیفه اصلی شما در این بازی بازسازی معابد باستانی خدایان می باشد. به راحتی معابد را بازسازی کرده و پازل های موجود در بازی را حل نمایید.

ویژگی های اصلی:

مواجه شدن با شخصیت های گوناگون

حل پازل های مختلف در بازی

گیم پلی سفارشی و جذاب بازی

مدیریت بازدید : 557 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 Chiken-Invaders

در بازی Chicken Invaders 5 HD  شما در برابر یک سری مرغ های مهاجم قرار خواهید گرفت که بایستی آن ها را برای همیشه نابود نمایید. آن ها قصد دارند از انسان ها انتقام بگیرند. اما شما نباید این اجازه را به مرغ ها بدهید و باید جلوی این کار را به آسانی بگیرید. خودتان را برای سفر به کهکشان فانتزی آماده کرده و مراحل را به انجام برسانید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی گردیده است. قهرمانان خود را انتخاب کرده و جلوی مرغ ها از خودتان به راحتی ایستادگی نشان دهید.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی بازی

مقابله با مرغ های مهاجم

سفر به کهشکان فانتزی

مدیریت بازدید : 785 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 z

آیا شما دوست دارید تا یک پرونده جنایی را دنبال کنید ؟ آیا دوست دارید در نقش یک پلیس باشید؟ بله درست حدس زدید ، Crime City Real Police Driver دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید ! در این بازی شما بایستی سوار بر مایشن پلیس خود شده و سپس به دنبال مجرمان باشید. تمام تلاش و کوشش خودتان را به کار گرفته و مجرمان را دستگیر نمایید. بدون شک دنبال کردن مهاجمین بسیار سخت و سرسخت می باشد. پاداش های متعددی را به دست آورده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اصلی:

اشتراک گذاری پاداش ها در شبکه اجتماعی

تعقیب مهاجمین و دنبال کردن آن ها

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

مدیریت بازدید : 623 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

3d-offroad

در بازی ۳D Quad Bike Offroad Stunts خود را برای رانندگی موتور چهارچرخ در هیجان‌انگیز مسیرها آماده کنید. کنترل یک موتور خاکی را بر عهده بگیرید و با موانع مختلف دست و پنجه نرم کنید. این بازی در محیط‌های زیبا ارائه می‌شود که باعث می‌شوند هم چالش‌برانگیز و هم اعتیادآور باشد.

ویژگی‌ها:

محیط‌های مسابقات سوپر کراس

مسیرهای زیبا و متنوع

موانع چالش‌برانگیز برای عبور

دارای سه محیط سه‌بعدی مختلف

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 1,927
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 18,690
  • بازدید ماه : 55,316
  • بازدید سال : 371,823
  • بازدید کلی : 4,896,510
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi