loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 886 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

Real Racing 3 تجربه یک مسابقه سراسر هیجان را به کاربرانش هدیه خواهد داد و شما را به مسابقات مهیج اتومبیل رانی خواهد برد. در بخش آنلاین بازی براحتی می توانید با دوستان خود رقابت داشته باشید و با انتخاب ماشین و مسیر مورد علافه خود لحظات شادی و مفرحی را با دوستان خود بگذرانید. این مسابقات با کیفیت بسیار بالا اجرا شده و در نسخه جدید بازی نیز شاهد گیم پلی بسیار روان تر و در نتیجه کنترل بهتر اتومبیل در مسیر های مختلف خواهیم بود. پس هر چه سریع تر اتومبیل خود را انتخاب کنید و در مسابقات هیجان انگیزبازی شرکت کنید.

 

Real Racing 3 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای اتومبیل رانی Real Racing 3 v3.6.0 برای اندروید

مدیریت بازدید : 663 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

 Transporter-3D

در بازی Transporter 3D شما به عنوان یک Transporter  یا مسئول حمل و نقل در کشور شناخته می شوید. وظیفه شما در این بازی کنترل و نظارت بر روی کامیون ها و بارهای مربوط به آن هاست. سعی کنید ماموریت خود را به درتسی انجام داده و محصولات را به درستی و به صورت کامل مقصد برسانید. در طول راه مراقب باشید تا با موانع برخورد نکرده و با عابرین نیز تصادف ننمایید. با پیشروی به سمت جلو و باز کردن مراحل جدیدتر نیز می توانید ماشین های خود را ارتقا داده و آن ها را به صورت کامل سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

اشتراک گذاری نمرات در شبکه های اجتماعی

رساندن بار یا محصول به مقصد

سفارشی کردن کامیون ها

گیم پلی اعتیاد آور

مدیریت بازدید : 667 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Nitro-Nation

جذاب‌ترین بازی اتومبیل‌رانی اندروید با Nitro Nation Stories به دنده بالاتری می‌رود! به قهرمان بازی با نام جاستین کار ملحق شده و در محیط‌های خیره‌کننده سه‌بعدی مسابقات هیجان‌انگیزی را انجام دهید. این ماجراجویی آفلاین اتومبیل‌رانی شما را برای مسابقه، سرعت و برخورد برای رسیدن به پیروزی و دفاع از قلمروتان به چالش می‌کشد.

ویژگی‌ها:

از میان بیش از ۳۰ اتومبیل از بهترین تولید کنندگان انتخاب کنید

در ۳ محیط سه‌بعدی منحصربه‌فرد ۵ فصل داستان را تجربه کنید

اتومبیل خود را به وسیله رنگ‌ها سفارشی کرده و قطعات آن را ارتقاء دهید

مدیریت بازدید : 655 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)


 Mad-Truck

آیا آماده هستید تا با نهایت سرعت با ماشین خود حرکت نمایید ؟ اگر این طور است Mad Truck Challenge – Racing را حتما امتحان کنید . چالش ها را پشت سر گذاشته و ماشین های وحشی خودتان را انتخاب نمایید. پای خود را بر روی پدال گاز قرار داده و سپس به راحتی با نهایت سرعت حرکت کرده و با ماشین های دیگران برخرود نمایید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی نیز طراحی گردیده است. از تپه های سرسخت و جاده های خطرناک نیز عبور نموده و مراحل را تک تک به انجام برسانید.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی بازی

انتخاب ماشین های جنگی

گرافیک خیلی خوب

مدیریت بازدید : 662 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


 Armored-Car-2

همین حالا اتومبیل های مورد نظر خود را در بازی Armored Car 2 را انتخاب نموده و سپس مسابقات هیجان انگیز را به صورت کامل آغاز نمایید. آهنگ را زیاد کنید و از جلوه های صوتی موجود در بازی نهایت لذت را ببرید. این بازی همواره با چهار اتومبیل زیبا و جذاب عرضه شده است. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است. رتبه بسیار خوبی را به دست آورده و سپس امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خودتان به اشتراک گذاشته و اتومبیل های خودتان را سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

سفارشی کردن اتومبیل های موجود در بازی

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود آهنگ های جذاب

مدیریت بازدید : 785 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 z

آیا شما دوست دارید تا یک پرونده جنایی را دنبال کنید ؟ آیا دوست دارید در نقش یک پلیس باشید؟ بله درست حدس زدید ، Crime City Real Police Driver دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید ! در این بازی شما بایستی سوار بر مایشن پلیس خود شده و سپس به دنبال مجرمان باشید. تمام تلاش و کوشش خودتان را به کار گرفته و مجرمان را دستگیر نمایید. بدون شک دنبال کردن مهاجمین بسیار سخت و سرسخت می باشد. پاداش های متعددی را به دست آورده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اصلی:

اشتراک گذاری پاداش ها در شبکه اجتماعی

تعقیب مهاجمین و دنبال کردن آن ها

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 2,613
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 19,376
  • بازدید ماه : 56,002
  • بازدید سال : 372,509
  • بازدید کلی : 4,897,196
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi