loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 1660 پنجشنبه 18 مرداد 1397 نظرات (1)

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اکنون نمونه ایرانی اینستاگرام با امکانات خیلی خوب تولید شده که شبکه اجتماعی هورسا نام دارد و به عنوان یک کاربر فارسی زبان میتوانید از آن استفاده کنید. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید.

شبکه اجتماعی برای ایرانیان

مثل هر شبکه اجتماعی دیگر، ابتدا باید در برنامه فوق ثبت نام کنید که با انتخاب جنسیت، وارد کردن شماره تلفن همراه یا ایمیل و رمز عبور دلخواه انجام میشود. بعد از آن یک کد 6 رقمی برای احراز هویت دریافت خواهید کرد تا با آن وارد شبکه اجتماعی هورسا شوید. در صفحه اول این اپلیکیشن اندرویدی، گزینه هایی برای ورود به حساب کاربری و بازیابی حساب نیز به چشم میخورد.


مدیریت بازدید : 1060 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)


 LokLok

از طریق لاک اسکرین در گوشی به راحتی با افراد مورد علاقه یا مخاطبین خود در ارتبا باشید و با آن ها تماس بگیرید. هم اکنون نسخه بتا نرم افزار LokLok  طراحی گردیده که می توانید آن را در گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. این برنامه می تواند جایگزین صفحه قفل اصلی گوشی اندرویدی شما باشد. یاداشت ها و عکس های مختتلی را تعیین کنید و آن ها را برای دوستان بفرستید. یک گروه یک نفره و یا چند نفره با دوستان ایجاد نموده و صفحه قفل مورد نظر خود را به صورت کامل سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

سفارشی کردن صفحه قفل یا لاک اسکرین

ایجاد گروه های چند نفره

رابط کاربری زیبا

مدیریت بازدید : 686 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


MultiWindow

برنامه MultiWindow Commander [ROOT] به شما امکان می‌دهد تا به راحتی برنامه‌های بیشتری را در قسمت چند پنجره‌ی (Multi window) گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی سامسونگ اجرا کنید. برای استفاده از این برنامه حتماً باید دستگاه خود را روت کرده باشید. این تنها برنامه‌ای است که قابلیت اجرا بر روی دستگاه‌های مبتنی بر رام جدید اندروید ۵٫۰ آبنبات‌چوبی را دارد. می‌توانید این برنامه را بر روی اکثر دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ که دارای ویژگی چند پنجره‌ای می‌باشند اجرا کنید.

مدیریت بازدید : 642 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


Skyview

برای پیدا کردن ستاره‌ها و یا صور فلکی در آسمان نیازی نیست حتماً ستاره‌شناس باشید، کافیست برنامه SkyView® Explore the Universe را باز کرده و آن‌ها را شناسایی کنید. این برنامه به وسیله دوربین دستگاه اندرویدی شما در شب و روز اجرام آسمانی را در آسمان شناسایی می‌کند.

ویژگی‌ها:

ساده: برای شناسایی کهکشان‌ها، ستاره‌ها، صور فلکی، سیارات و ماهواره‌ها کافیست دستگاه خود را به سمت آسمان بگیرید

حالت شب: با استفاده از فیلترهای حالت سبز و یا قرمز دید خود را در شب حفظ کنید

جامع: شامل هزاران ستاره، سیاره و ماهواره همراه با هزاران وقایع جالب

مدیریت بازدید : 588 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


hiLocker

Hi Locker – Your Lock Screen یک صفحه قفل هوشمند برای اندروید است که بر اساس ترکیبی از صفحه قفل کلاسیک اندروید قدیمی و اندروید مدرن آب‌نبات‌ چوبی، شامل سیستم اعلان بر روی صفحه قفل و سبک طراحی متریال می‌باشد. این برنامه به شما تجربه‌ای ارائه می‌کند که هم جدید و هم آشنا و واقعاً کاربردی است.

ویژگی‌ها:

سه سبک باز کردن قفل: کلاسیک، آبنبات چوبی و iOS اپل

می‌توانید هر چیزی در صفحه قفل را طبق سلیقه خود سفارشی کنید

نمایش اعلان‌ها بر روی صفحه قفل که به راحتی می‌توانید مشاهده و یا حذفشان کنید

مدیریت بازدید : 691 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


TrueConf

برنامه TrueConf Free Video Calls تماس‌های ویدیویی، ویدئو کنفرانس و چت را به صورت مجانی بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به شما ارائه می‌دهد. این برنامه هزینه‌های تماس را کاهش داده و بهره‌وری همکاری را در کسب و کار شما افزایش می‌دهد.

ویژگی‌ها:

ثبت نام تنها با یک کلیک از طریق حساب‌های کاربری فیسبوک، توییتر، گوگل و شبکه‌های اجتماعی دیگر

قابل استفاده در پلت‌فرم‌های مختلف: اندروید iOS، ویندوز، مک و لینوکس

ویدیو کنفرانس گروهی تا حداکثر ۱۲۰ شرکت کننده

امکان چت گروهی حین برقرای تماس ویدیویی

مدیریت بازدید : 659 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


 Battrey

Battery Drain Analyzer نام یک برنامه کاربردی و منحصر به فرد برای گوشی های اندرویدی بوده که از تخلیه شدید باطری جلوگیری خواهد کرد. این برنامه طول عمر باطری گوشی اندرویدی شما را آنالیز نموده و به راحتی مصرف باطری را تا حد قابل توجهی برای شما عزیزان کاهش داده  واجازه می دهد تا ساعات بیشتری از باطری گوشی استفاده نمایید. بیش از سه پروفایل در برنامه تعبیه شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید. این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغات اضافه ای عرضه گردیده است.

ویژگی های اصلی:

عرضه بدون تبلیغات آزار دهنده

رابط کاربری زیبا و شیک

افزایش طول عمر باطری

مدیریت بازدید : 665 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

WiFi-Inspector

آیا شما دوست دارید بدانید که چه دستگاه هایی بدون اجازه شما به شبکه وای فای شما متصل هستند ؟ آیا شما می ترسید که ترافیک اینترنتی تان تمام شود؟ اگر این طور است حتما Wifi Inspector  را امتحان کنید. این برنامه یک ابزار کاملا ساده برای گوشی های اندرویدی بوده که به کاربران این اجازه را می دهد تا به راحتی از شبکه وای فیا خود محافظت نمایند. در کمتر از ۳۰ ثانیه آی پی های مزاحم را بیرون کرده و برای همیشه آن ها را بلاک نمایید. این برنامه به راحتی از زبان هالی انگلیسی ، اسپانیایی و فرانسوی پشتیبانی می نماید.

ویژگی های اصلی:

سازگار با زبان های زنده دنیا

رابط کاربری زیبا و شیک

محافظت از شبکه وای فای

مدیریت بازدید : 607 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)


Search-Everything

برنامه Search Everything سریع‌ترین روش را برای دسترسی به فایل‌هایتان به شما ارائه می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید به صورت آنی نتایج جست و جو را مشاهده کنید! این برنامه به شما کمک می‌کند تا به وسیله تایپ نام یک فایل، بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه همه فایل‌ها و فولدرهای موجود بر روی دستگاه اندرویدی شما را فهرست‌بندی می‌کند تا بتوان به راحتی در آنها جست و جو کرد.

ویژگی‌ها:

نتایج جست و جوی آنی!

باز کردن فایل با یک کلیک ساده

پشتیبانی از کارت اس‌دی

باز کردن اجباری با برنامه‌های دیگر (غیر از پیش‌فرض)

مدیریت بازدید : 642 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

RadarScope

RadarScope یک ازار نمایش تخصصی برای علاقه‌مندان به آب و هوا و هواشناسان است که به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات سطح ۳ NEXRAD و هشدار وضعیت آب و هوایی شدید را مشاهده کنید. این برنامه می‌تواند آخرین بازتاب، سرعت و اطلاعات دیگر رادارها از امریکا، گوام و پورتوریکو را نشان دهد. می‌توانید در نقشه بزرگنمایی کنید، با کشیدن انگشت خود نقشه را حرکت دهید، از منوی گزینه‌ها استفاده کنید تا یکی از ۱۵۶ سایت‌های رادار را انتخاب کنید و یا مکان فعلی خود را رسم کنید.

مدیریت بازدید : 630 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

نسخه جدید OGWhatsApp اندروید

نرم افزاری مطرح برای استفاده از دو اکانت Whatsapp در یک گوشی

بدون نیاز به روت

به همراه آموزش نصب و راه اندازی و استفاده از نرم افزار

OGWhatsApp را می توان یک نسخه اصلاح شده و به عبارتی مود شده از نسخه اصلی نرم افزار Whatsapp نامید. ویژگی بارز این نرم افزار نسبت به Whatsapp اصلی اندرویدی امکان استفاده از دو اکانت در یک گوشی است . به عبارنی شما قادر خواهید بود با دو شماره مختلف و متفاوت در whatsapp ثبت نام کرده و از هر دو اکانت بر روی یک گوشی بهره برده و استفاده کنید .

OGWhatsApp 2.11.399

ویژگی های OGWhatsApp :

  • قابلیت استفاده از دو اکانت در یک دستگاه اندرویدی
  • قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار
  • قابلیت انتخاب آبکون نرم افزار
  • پاک کردن داده ها WhatsApp و یا ریستور مجدد آن
مدیریت بازدید : 578 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)


 Slide-to-unlock

Slide to unlock نام یک قفل هوشمند برای گوشی های اندرویدی بوده که قادر است صفحه گوشی اندرویدی شما را به روش خیلی جدید و زیبایی باز نماید. این برنامه می تواند بهترین جایگزین برای قفل صفحه نمایش اصلی شما عزیزان باشد. رابط کاربری و انیمیشن های به کار رفته در این برنامه به صورت حرفه ای طراحی گردیده اند. پس زمینه های قابل برنامه ریزی را انتخاب نموده و سپس بر ریو صفحه قفل آن ها را قرار دهید. این برنامه همچنین از کلیدهای میانبر کاربردی نیز پشتیبانی می نماید.

ویژگی های اصلی:

استفاده از تصویر زمینه های جذاب

بازگشایی قفل به روش زیبا

رابط کاربری زیبا

مدیریت بازدید : 574 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

dubsmash

با استفاده از برنامه Dubsmash می‌توانید یک صدای معروف را انتخاب کنید، بر روی آن یک ویدیو ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌ها:

فیلم دوبله مخصوص به خود را بسازید

قابلیت تصویربرداری به وسیله دوربین جلو و پشتی دستگاه

امکان اضافه کردن استیکرهای جذاب

صدها موسیقی زمینه در دسترس

مهارت‌های بازیگری خود را نشان دهید

می‌توانید صدای خود را به ویدیو اضافه کنید

مدیریت بازدید : 600 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 Telegram-Talk

Telegram Talk به شما اجازه می دهد تا مسنجر تلگرام خود را خصوصی کرده و آن را سفارشی سازید. از این پس به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن با دوستان تلگرامی خود تماس بگیرید و با آن ها حرف بزنید. این برنامه از چندین تم مختلف نیز پشتیبانی نموده که قادر به استفاده از آنها خواهید بود. این برنامه به طور کامل با زبان های انگلیسی و ایتالیایی سازگاری دارد. برنامه یک ابزار اختصاصی برای بهبود مکالمات در مسنجر تلگرام می باشد.

ویژگی های اصلی:

بهبود مکالمات و صحبت ها در تلگرام

شخصی سازی مکالمات در تلگرام

رابط کاربری زیبا و شیک

سازگاری با زبان انگلیسی

رابط کابری زیبا و یشک

مدیریت بازدید : 596 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


HTC-

با استفاده از برنامه HTC Internet می‌توانید مرورگر گوشی‌ها و تبلت‌های اچ‌تی‌سی را بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. با استفاده از مرورگر اچ‌تی‌سی، مرور صفحات وب سریع و روان است، متن‌ها به صورت خودکار تنظیم می‌شود تا برای سطوح مختلف بزرگنمایی، در صفحه جا شوند. رابط کاربری جدید این برنامه تمیز و سرگرم کننده است و با استفاده از قسمت مدیریت دانلود می‌توانید از محتوای چند‌رسانه‌ای به سادگی لذت ببرید.

مدیریت بازدید : 549 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

CM-Data-Monitor

CM Data Manager – Data Usage یک برنامه کاربردی قابل اعتماد برای مدیریت دیتا بر روی دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد به صورت لحظه‌ای مصرف دیتا و سرعت شبکه را در هر زمان بررسی کنید. این برنامه هم به صورت پس زمینه و هم پیش زمینه به نظارت بر دیتا می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا با مسدود کردن برنامه‌هایی که دیتای شما را هدر می‌دهند، در قبض موبایل خود صرفه‌حویی کنید. اگر طرح دیتایی که فعال کرده‌اید به سرعت به پایان می‌رسد، یا برای هر مگابایت مصرفی هزینه پرداخت می‌کنید و یا می‌خواهید بدانید کدام‌ برنامه‌ها دیتای شما را هدر می‌دهند، این برنامه برای شما ساخته شده است!

مدیریت بازدید : 528 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


 z2

Notification Shortcuts  یک ابزار مستقل برای گوشی های اندرویدی بوده که به شما اجازه می دهد تا روش اطلاع رسانی در موبایل اندرویدی خود را به روز رسانی کرده و آن را به صورت کلی تغییر دهید. از کلیدهای میانبر موجود در برنامه استفاده نموده و برنامه های مورد علاقه خود را راه اندازی نمایید. وضعیت و ناحیه اطلاع رسانی سیستم عامل اندروید خودتان را تغییر دهید و آن را به صورت کامل سفارشی سازید. این برنامه بدون هیچ گونه آگهی اضافه ای عرضه شده است. این برنامه از سه نوع کلید میانبر پشتیبانی می کند.

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از انواع کلیدهای میانبر در برنامه

سفارشی سازی کامل قسمت اطلاع رسان گوشی

رابط کاربری زیبا و شیک

مدیریت بازدید : 610 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Instagram-cover 

Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

ویژگی های کلیدی :
- کاملا رایگان
- استفاده از افکت های جادویی برای هر چه زیباتر کردن تصاویر
- امکان اشتراک گذاری سریع به فیس بوک ، توییتر و فلیکر
- پشتیبانی از OpenGL ES 2
- پشتیبانی از دوربین جلو و عقب
- و بسیاری دیگر …

تغییرات نسخه ۶٫۲۲٫۰ :

امکان پخش مجدد ویدیو ها در فیدر

رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار

مدیریت بازدید : 550 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


WiFi-Signal

در کدام گوشه از خانه و یا دفتر کارتان بهترین سیگنال وای‌فای را دریافت خواهید کرد؟ آیا کانال‌های مجاور با ارتباط وای‌فای شما تداخل دارند؟ برنامه WIFI Signal Strength به شما امکان می‌دهد تا پاسخ این سؤالات خود را بیابید.

ویژگی‌ها:

نشان‌دهنده قدرت سیگنال وای‌فای به صورت تمام صفحه

دارای یک ویجت برای صفحه خانگی در رنگ‌های مختلف

نشان‌دهنده تداخل کانل‌های همسایه

نمایش اطلاعات وای‌فای با جزئیات بالا

مدیریت بازدید : 558 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


WiFi-Manager

به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود شبکه های WiFi  را جستجو کنید – به آنها متصل شوید و مدیریت کاملی بر روی شبکه های خود داشته باشید.

ویژگی های این نسخه ار نرم افزار :

گرافیک بهبود یافته به همراه تم تیره

امکان اضافه کردن توضیحات برای شبکه های WiFi برای عدم فراموشی اطلاعات قبلی اتصال

امکان تعویض شبکه های مختلف تنها با فشردن یک دکمه

 تغییرات نسخه ۳٫۴٫۹ : 

بروز رسانی ترجمه ها

پشتیبانی از اندروید ۵

دارا بودن دو نوع ویجت

مدیریت بازدید : 599 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


 Wifi-Locator

نرم افزار Wi-Fi-Locator به صورت خودکار می تواند شبکه های بی سیم و محلی را برای شما شناسایی نماید. به عنوان مثال اگر در جای بسیار شلوغ هستید می توانید از این برنامه کاربردی استفاده کرده و سپس شبکه های وای فای را شناسایی نمایید. همچنین خاطر نشان می کنیم که رابط کاربری این برنامه فوق العاده ساده و فانتزی ارائه شده است . هر زمان که صفحه نمایش دستگاه اندرویدی شما روشن شود برنامه به صورت خودکار به دنبال شبکه های بی سیم خواهد گشت و آن ها را برایتان شناسایی می کند.

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری زیبا وشیک

ارائه بدون مشکلات نرم افزاری

شناسایی خودکار شبکه های بی سیم و وای فای

خاموش کردن وای فای هنگام خاموش بودن صفحه نمایش

مدیریت بازدید : 868 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Smart-WiFi

برنامه Smart WiFi Toggler به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از طریق قوانینی که بر اساس موقعیت مکانی تعریف می‌کنید، وای‌فای دستگاه اندرویدی خود را کنترل کنید. هدف این برنامه این است که باتری دستگاه را ذخیره کرده و با خاموش کردن وای‌فای هنگامی که به شبکه‌ای متصل نیست و روشن کردن آن هنگامی که یک شبکه وای‌فای در دسترس است، در مصرف دیتا صرفه‌جویی کند.

مدیریت بازدید : 635 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


 z

نرم افزار Advanced Wifi Lock  به شما اجازه می دهد تا از خاموش شدن شبکه وای فای هنگامی که صفحه نمایش خاموش می شود جلوگیری نمایید . از این پس دیگر نیاز نیست نگران تاخیر در پاسخ دادن به ایمیل ها یا پیام های دریافتی از مسنجرهای مختلف خود به دلیل قطع شدن وای فای باشید چرا که با این نرم افزار می توانید به آسانی اتصال وای فای را مدیریت نمایید . ویدجت این برنامه در دسترس بوده و به راحتی می توانید آن را در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . افزون بر قابلیت تنظیمات ساده ، قابلیت زمانبندی کردن برای مدت زمان روشن بودن وای فای پس از خاموش شدن صفحه نمایش نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

ویژگی های اصلی:

جلوگیری از خاموش شدن وای فای پس از خاموش کردن صفحه

شروع خودکار پس از نصب برنامه

رابط کاربری زیبا و شیک

مدیریت بازدید : 727 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 Wifi-Medic

نرم افزار WiFiMedic Pro به راحتی به شما درباره وضعیت شبکه وای فای گزارش کاملی را ارائه می دهد . با نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید سرعت واقعی شبکه بی سیم یا محلی را تست کنید و آن را اندازه بگیرید . از جزئیات شبکه بی سیم باخبر شده و اطلاعات دقیقی درباره شبکه وای فای به دست آورید . از این پس نام شبکه SSID ، سیگنال واقعی و دقیق ، امنیت ، رمز گذاری ، صدا ، سرعت دانلود ، تست لینک ها همه و همه را در اختیار داشته باشید و از وضعیت شبکه بی سیم خود باخبر گردید .

ویژگی های اصلی:

نمایش نام شبکه وای فای SSID

نمایش اطلاعات درباره وضعیت شبکه

رابط کاربری زیبا و شیک

مدیریت بازدید : 485 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

z4

نرم افزار WiFi Tether Router دستگاه اندرویدی شما را به یک روتر وای فای تبدیل خواهد کرد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه هزینه و درد سری گوشی اندرویدی خود را به یک وای فای تبدیل نمایید. کار کردن با برنامه فوق العاده آسان می باشد. در واقع نرم افزار حکم همان هاتسپات یا Share کننده اینترنت را دارد. لطفا توجه داشته باشید که این نرم افزار تنها بر روی گوشی و تبلت های روت شده قابل اجرا و نصب می باشد. نقطه اتصال خود را نام گذاری کرده و سپس اینترنت را بین دوستان پخش نمایید.

ویژگی های اصلی:

شیر کردن اینترنت به دیگران یا همان هاتسپات

رابط کاربری زیبا و شیک

نصب روی گوشی روت شده

مدیریت بازدید : 590 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

WiFi-Connection-Manager

برنامه WiFi Connection Manager بهترین برنامه برای اسکن، مدیریت و اتصال به شبکه‌های وای‌فای در اندروید می‌باشد.

ویژگی‌ها :

پشتیبانی از SSID اکسس پوینت‌ با کاراکترهای خاص در زبان‌های مختلف

نمایش کلمات عبور ذخیره شده (نیازمند دسترسی روت)

رفع مشکلات شبکه وای‌فای

اتصال آنی که بلافاصله پس از جست و جو به شبکه متصل می‌شود و از سیستم داخلی اندروید سریعتر است

قابلیت جابجایی میان شبکه‌ها

قابلیت اضافه کردن و اتصال به شبکه‌های با SSID پنهان

اضافه کردن دستی شبکه

نمایش جزئیات اطلاعات شبکه‌ها

پشتیبان‌گیری و بازیابی شبکه‌های ذخیره شده

تغییرات نسخه ۱٫۵٫۲٫۵ :

انتقال تنظیمات شبکه به منو اصلی

امکان خروجی گرفتن از بک آپ

مدیریت بازدید : 577 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Hotspor-manager

HotSpot Manager یک برنامه مخصوص میکروتیک است که با استفاده از آن می‌توانید برای یک هات اسپات میتروتیک، بلیت‌های سفارشی حاوی نام کاربری و کلمه عبور ایجاد کنید. این برنامه به بخش مدیریت کاربر در میتروتیک متصل شده و بلیت‌ها را از طریق یک چاپگر سازگار با ESC/POS متصل به شبکه (وای فای و یا اترنت) چاپ می‌کند.

ویژگی‌ها:

به تعداد دلخواه پروفایل و اعتبار ایجاد کنید

قابلیت تعریف پیشوند و طول برای نام کاربری

قابلیت سفارشی سازی لوگوی صفحه اصلی

مدیریت بازدید : 771 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Photo-Transfer-App

Photo Transfer App نام نرم افزاری است که به منظور هر چه ساده تر کردن فرایند انتفال عکس ها بین دستگاه اندروید و کامپیوتر شما طراحی گردیده است . برای استفاده از این برنامه کافیست دستگاه تحت اندروید و البته کامپیوتر شما به یک شبکه وای فای یکسان وصل شده باشند . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی هر چه تمام تر تصاویر را به صورت گروهی از گوشی به کامپیوتر و از گوشی به کامپیوتر انتقال دهید بی آنکه نیازی به وصل کردن کابل USB وجود داشته باشد . توجه داشته باشید که انتقال تصاویر از طریق وای فای هیچ گونه مصرفی از حجم خریداری شده ی سرویس اینترنتی شما نخواهد داشت .

مدیریت بازدید : 784 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


ARK-MC

ArkMC UPNP Media Center بهترین برنامه UPnP برای اندروید است که به شما امکان می‌دهد فیلم، ویدیو، موسیقی و یا عکس‌هایتان را بر روی تلویزیون اچ‌دی خود نمایش دهید. با استفاده از این برنامه می‌توانید تنها با یک لمس هر ویدیوای را به صورت بی سیم پخش کنید. این برنامه بهترین رابط کاربری را برای به اشتراک‌گذاری انواع فایل‌های رسانه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌ها:

دسترسی به همه فایل‌های موسیقی، هر کجا که ذخیره شده باشند

مدیا پلیر داخلی قدرتمند با  پشتیبانی از اکثر فرمت‌های معروف

بدون نیاز به تبدیل ویدیو، تبادل رسانه با هر دستگاه UPnP (شامل NAS، TV، Xbox360، PS3)

مدیریت بازدید : 603 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Easy-Tether

برنامه EasyTether Carrier Edition به شما امکان می‌دهد  به راحتی ارتباط اینترنتی خود را با رایانه، تبلت و یا روتر خود به اشتراک بگذارید. این برنامه از USB tetheing برای رایانه‌های دارای سیستم عامل ویندوز، مک، لینوکس و یا FreeBSD، اندروید ۵٫۰، تبلت‌های دارای اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا و روترهای مبتنی بر OpenWRT پشتیبانی می‌کند. این برنامه برای اجرا نیازی به روت بودن دستگاه اندرویدی شما ندارد.

مدیریت بازدید : 545 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Open-Signal

با استفاده از برنامه ۳G 4G WiFi Maps & Speed Test می‌توانید در نقشه پوشش قدرت آنتن را مشاهده کنید، هات اسپات‌های وای‌فای را پیدا کنید، آنتن‌دهی دستگاه خود را بالا برده و سرعت ارتباط دیتا را بالا ببرید.

ویژگی‌ها:

این برنامه شما را به سمت منبع سیگنال راهنمایی می‌کند، کافیست به سوی آن قدم بردارید!

به راحتی مکان شبکه‌های وای‌فای مجانی اطراف خود را پیدا کنید

در نقشه می‌توانید بهترین مکان‌ها را برای سیگنال مشاهده کنید

تست سرعت به شما امکان می‌دهد تا سرعت واقعی ارتباط بی‌سیم را ببینید

مدیریت بازدید : 977 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Wifi-Network

WiFi Analyzer یکی از قدرتمندترین برنامه‌های تجزیه و تحلیل وای‌فای برای اندروید است که شهودی‌ترین رابط کاربری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه شبکه شما را نظارت و تجزیه و تحلیل کرده و در صورت وجود مشکل به شما هشدار می‌دهد. این برنامه برای افراد مبتدی نیز قابل فهم می‌باشد.

ویژگی‌ها:

نمایش اطلاعات تأخیر، سرعت ارتباط و قدرت سیگنال به صورت زنده

تجزیه و تحلیل DNS، شبکه‌های دارای تداخل، قدرت سیگنال و …

نمایش اطلاعات شبکه‌های بی‌سیم بر روی نمودار با جزئیات

مدیریت بازدید : 574 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

AntiVirus-PRO-Android-Security

AVG Mobilation™ Antivirus Pro یک ابزار امنیتی قدرتمند تحت اندروید می باشد که نه تنها گوشی شما را از ویروس ها ، بدافزارها ، ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مصون می دارد بلکه با امکانات فراوانی که در خود گنجانده است امنیت نگهداری از اطلاعات شخصی شما را فازیش خوهد داد .

ویژگی ها :
– اسکن کردن اپلیکیشن ها ، تنظیمت و فایلها برای یافتن بدافزارها
– یافتن گوشی دزدیده شده / گمشده شما با استفاده از Google Maps
– قفل کردن اطلاعات هنگام دزدیده شدن گوشی
– بستن برنامه هایی که باعث کند شدن گوشی شما می شوند .
– مرور ایمن وب

تغییرات نسخه ۴٫۳٫۱ :

رفع برخی باگ های نسخه های پیشین

کاهش حجم برنامه

مدیریت بازدید : 644 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Untitled-1

avast یکی از قدتمندترین و شناخته شده ترین نرم افزارهای امنیتی کامپیوتری هم اکنون برای اندروید قابل استفاده است . این اپلیکیشن که همانند برخی از نسخه های پی سی خود به صورت رایگان عرضه شده است می تواند امنیت را به خانه اندروید شما دعوت کند . شما با نصب  avast می توانید از اطلاعات شخصی تان به وسیله اسکن های خودکاری که این نرم افزار انجام می دهد محافظت کند . قرار دادن یک فایروال قدرتمند ( این قابلیت تنها در گوشی های روت شده می باشد ) می تواند کنترل تمامی بخش ها را زیر نظر گرفته و باعث افزایش امنیت شما شود

تغییرات نسخه  ۴٫۰٫۷۸۸۴ :

امکان تشخیص امین بودن Wi-Fi

اخطار دادن در هنگام بارگذاری برنامه هایی با منبع نامشخص

امکان حفاظت از تلفن همراه در هنگام  USB debugging

مدیریت بازدید : 582 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

z

CM Security Antivirus AppLock قدرتمندترین برنامه امنیتی شامل ضد ویروس برای اندروید می‌باشد که در آزمایش معتبر AV-TEST نیز رتبه نخست را از آن خود کرده است.

ویژگی‌ها :

با استفاده از Vault می‌توانید می‌توانید به روشی جدید و امن تصاویر خود را پنهان کنید

امکان عکس گرفتن از هر کسی که دو بار رمز عبور را اشتباه وارد کرد

قابلیت قفل کردن برنامه‌ها با استفاده از رمز عبور با سرعت و ایمنی بالا

رفع‌آسیب‌پذیری‌های سیتم با استفاده از فناوری حفاظت چندلایه

اسکن سریع تنها در عرض مدت ۵ ثانیه، ۵۰۰ درصد سریعتر از رقبا

مدیریت بازدید : 656 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


realtime 

Real-Time AntiSPY یک برنامه کاربردی برای ضد جاسوسی برای دستگاه های اندرویدی می باشد. این برنامه قادر است ویروس ها را برای شما شناسایی کند و سپس آن ها را به صورت خودکار از گوشی اندرویدیتان پاک خواهد کرد. از این پس می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به راحتی با دوستان خود چت نمایید. منتظر به روز رسانی های منظم این برنامه کاربردی باشید. لطفا توجه داشته باشید که این برنامه آنتی ویروس نیست ، بلکه بیشتر از یک آنتی ویروس برای شما عزیزان عمل می نماید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

بهترین برنامه ضد جاسوسی برای سیستم عامل اندروید

نابود کردن ویروس های داخل گوشی

رابط کاربری زیبا و شیک

مدیریت بازدید : 581 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Dr.Web-Anti-virus-Life-license

 Dr.Web Anti-virus ابزاری مشهور و البته قدرتمند می باشد که به منظور محافظت همه جانبه از دستگاه های اندرویدی طراحی گردیده است که هم اکنون با قیمتی نزدیک به ۴۷ یورو در گوگل پلی به فروش می رسد !

برخی از ویژگی های کلیدی :
- اسکن کردن سریع با قابلیت انتخاب فایلهای سیستمی و یا پوشه ها و فایلهای مشخص شده توسط کاربر
- اسکن کردن به لحظه ای ( real-time)
- بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فرد Origins Tracing برای شناسایی بدافزارهای جدید و ناشناخته
- محافظت کردن از SD Card در برابر فایلهای ویندوزی مانند autorun و Exploit
- استفاده بسیار پایین از منابع سخت افزاری و در نتیجه عدم کاهش سرعت
- نمایش آمارهای جزئی درباره اسکن های انجام شده
- سیستم آنتی اسپم قدرتمند با قابلیت مسدود کردن تماس ها و اس ام اس های دریافتی
- محافظت از گوشی دربرابر سرقت

مدیریت بازدید : 690 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


Fire

FireTube (Premium) یک پلیر صوتی ساده، با کاربری آسان برای اندروید است که به شما امکان می‌دهد در هر زمان و هر کجا که هستید بتوانید به موسیقی دلخواه خود گوش بدهید. با استفاده از این برنامه کشف موسیقی‌های عالی جدید بسیار آسان است و به شما امکان می‌دهد تا لیست‌های پحش خود را از طریق فایرفاکس با رایانه خود همگام کنید.

ویژگی‌ها:

دسترسی به بزرگترین پایگاه داده موسیقی

قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه

تنها با فشار یک دکمه، موزیک ویدیوهای آهنگ‌های مورد علاقه خود را مشاهده کنید

مدیریت بازدید : 604 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


z3

Photo Editor by Lidow برنامه جادویی ویرایش تصویر است که به شما امکان می‌دهد تصاویر زیبایی خلق کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌ها:

آماده‌سازی تصویر برای اینستاگرام بدون برش تصویر، با بهترین افکت‌ها

با استفاده از افکت Color splash می‌توانید تصاویر خود را متمایز کنید

دارای افکت‌های محو شدگی جادویی و بازتاب آیینه

بریدن در نسبت‌های آزاد، یک به یک، ۴ به ۳، نسبت طلایی و غیرخ

قابلبت تنظیم میزان روشنایی، کنتراست، اشباع رنگ، وضوح و غیره

عکس‌های خود را ذخیره کرده و یا از طریق اینستاگرام، فیسبوک، و… به اشتراک بگذارید

مدیریت بازدید : 599 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Fast-Clean 

Fast Clean/Speed Booster یک برنامه کاملاً مجانی برای بهینه‌سازی اندروید است که می‌تواند تا ۸۰% سرعت گوشی شما را افزایش داده و با پاکسازی فایل‌های به درد نخور، فضای موجود در حافظه اس‌دی را افزایش دهد. این برنامه دارای ویژگی ضد ویروس نیز می‌باشد.

ویژگی‌ها:

تنها به وسیله یک لمس، دستگاه اندرویدی خود را بهینه‌سازی کرده و هر نوع ویروس و فایل به درد نخور را حذف کنید

فایل‌های اضافی و کش دستگاه را پاکسازی کرده و فضای ذخیره‌سازی را بازیابی کنید

برنامه‌ها و فایل‌های apk را مدیریت کرده و موارد دلخواه را حذف کنید

این برنامه برای آزادسازی رم دستگاه، وظایف پس‌زمینه را بهینه‌سازی می‌کند

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 2,608
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 19,371
  • بازدید ماه : 55,997
  • بازدید سال : 372,504
  • بازدید کلی : 4,897,191
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi