loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 1660 پنجشنبه 18 مرداد 1397 نظرات (1)

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اکنون نمونه ایرانی اینستاگرام با امکانات خیلی خوب تولید شده که شبکه اجتماعی هورسا نام دارد و به عنوان یک کاربر فارسی زبان میتوانید از آن استفاده کنید. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید.

شبکه اجتماعی برای ایرانیان

مثل هر شبکه اجتماعی دیگر، ابتدا باید در برنامه فوق ثبت نام کنید که با انتخاب جنسیت، وارد کردن شماره تلفن همراه یا ایمیل و رمز عبور دلخواه انجام میشود. بعد از آن یک کد 6 رقمی برای احراز هویت دریافت خواهید کرد تا با آن وارد شبکه اجتماعی هورسا شوید. در صفحه اول این اپلیکیشن اندرویدی، گزینه هایی برای ورود به حساب کاربری و بازیابی حساب نیز به چشم میخورد.


مدیریت بازدید : 911 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

جالبه بدونید ووکامرس بیش از ۴,۸۷۲,۶۳۸ بار تا امروز در دنیا دانلود شده !

از اون جالبتر بهتره بدونید ۱۷٫۷۷% سایت های فروشگاهی جهان با ووکامرس راه اندازی شده است ! ( یعنی حدود ۳۸۱,۱۸۷ وبسایت)

 

با توجه به گسترش چشمگیر ووکامرس و استفاده اکثر افراد از ووکامرس دوره ی رایگانی با عنوان اموزش ووکامرس برای شما آماده کرده ایم. کلیه جلسات به صورت آموزش گام به گام است.

فرصت استثنایی برای یادگیری ووکامرس را از دست ندهید و مدیریت فروشگاه خود را کاملا در دست بگیرید و از حرفه ای بودن خود لذت ببرید!

ما چرا ووکامرس رو انتخاب کردیم؟

در ویدیو زیر اقای حاجی محمدی در مورد اینکه چرا ووکامرس و اینکه چرا این فروشگاه ساز وردپرس انتخاب ما شده است صحبت میکند. از دست ندهید

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری و قدم به قدم ووکامرس به زبان فارسی:

کتاب الکترونیکی pdf آموزش ووکامرس

در این کتاب ارزشمند، هرچه که برای نصب و راه اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی وردپرس یعنی ووکامرس بر روی کامپیوتر شخصی یا بر روی سایت خود نیاز دارید (راه اندازی فروشگاه، تنظیم فروشگاه ، افزودن محصول، قیمت گذاری، درگاه های بانکی ایرانی و …) به صورت تصویری و کاملا استاندارد بیان شده است.

مدیریت بازدید : 1085 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات (0)

آموزش کامل کار با وردپرس


  • تا کنون بیش از ۷۴٫۶ میلیون سایت با وردپرس راه اندازی شده است
  • در گوگل ماهانه ۳۷ میلیون بار وردپرس و کلمات مرتبط با آن جستجو میشود
  • ۲۲% سایت های مطرح خبری جهان با وردپرس راه اندازی شده است
  • ۴۸ سایت از بین ۱۰۰ وبلاگ برتر دنیا با وردپرس مدیریت میشود
  • ودر نهایت وردپرس محبوبترین CMS بین بازاریابان مطرح جهان انتخاب شده است!

داستان این آموزش

در پکیج استثنایی ورود به جزیره وردپرس تمام جزئیات نصب،اجرا و مدیریت یک سایت وردپرس بصورت کاملا عملی نشان داده شده تا هر کسی بعد از دیدن این پک بتواند سایت خود را راه اندازی و مدیریت کند.از طرفی کلاس بندی این اموزش باعث می شود هر درس کوتاه و کامل باشد و افراد بتوانند در هر زمان که نیاز دارند مثل یک منبع دوباره به پکیج مراجع کنند و همچنین به دلیل تصویری و عملی بودن ویدئو بدون نیاز به اینترنت و کار با سایت حتی در اتوبوس و … با استفاده از هر وسیله ی پخش ویدئو(مثل موبایل) از آموزش ها استفاده کنند.

بعد از مشاهده این پکیج قادر خواهید بود …

سایت خود را با ایده مورد نظرمان در کمتر از یک ساعت راه اندازی نماییم
آن را شخصی سازی نماییم و برای کاربران بهینه سازی کنیم
برای دوستان و حتی مشتریانمان سایت های ارزشمندی آماده کنیم
و وارد دنیای حرفه ای های وردپرس شوید …

بعد از گذراندن این آموزش

معمولا وقتی از یک برنامه نویس می خواهیم برای ما یک سایت طراحی کند،هزینه ای بالا و زمان زیادی از ما میخواهد و در تمام مدت اجرا،استفاده و گسترش سایت ما نیازمند به همین برنامه نویس هستیم اما با استفاده از وردپرس ما میتوانیم از آخرین تکنولوژی برنامه نویسی (بدون دانستن حتی یک خط برنامه نویسی)سایتی قدرتمند و حرفه ای را ایجاد و مدیریت کنیم.این پکیج آموزش نصب و مدیریت سایت حرفه ای ما به صورت کاملا کاربردی است.

این دروه برای چه کسانی مناسب است

چه افرادی می توانند از این پک استفاده کنند.
هر کسی که تمایل دارد با پیشرفته ترین و محبوب ترین سیستم مدریت محتوا یک سایت شخصی و یا تجاری را ایجاد کنند.
مدیرانی که دوست دارند بر روند ایجاد و مدیریت سایت خود کنترل داشته باشند.
کسانی که سایتی ودرپرسی دارند اما با مدریت آن مشکل دارند.
افرادی که می خواهند پروژه های طراحی سایت را مدیریت یا اجرا کنند.
و…

آخرین بروزرسانی:

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ – افزودن جلسه صفر (مقدمه) برای کمک به استفاده بهتر از دوره
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۵ – بروزرسانی کامل دوره (افزایش کیفیت و بروز شدن تمام مطالب دوره)
مدیریت بازدید : 1172 چهارشنبه 09 فروردین 1396 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همراه ۴نسخه دیگر از ویندوز ۷ با آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۴٫۰۳٫۲۰۱۷، گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید. هم چنین گزینه ای در هنگام نصب وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا ویندوز را همان هنگام نصب، فعال سازی کنید.

Windows 7 SP1 AIO 24in1 DUAL-BOOT OEM ESD en-US March 2017-Gen2

windows7-ultimate-cover

مدیریت بازدید : 1205 چهارشنبه 09 فروردین 1396 نظرات (0)

نسخه نهایی بیلد ۱۴۳۹۳٫۹۶۹ ویندوز ۱۰ رداستون (به انگلیسی: Windows 10 Redstone RS1 build 14393.969 v1607) مایکروسافت عرضه شد. آپدیت جدید ویندوز ۱۰ رداستون که بیلد این ویندوز را به نسخه ۱۴۳۹۳٫۹۶۹ آپدیت کرده است هم اکنون قابل دریافت از دانلودها می باشد. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد. ویژگی دیگر امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد.

Windows 10 x64 Redstone (RS1 build 14393.969) en-US March 2017-Gen2

Windows-10-Redstone-RS1-cover


مدیریت بازدید : 1217 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 Web-DL (2015) Mkv  x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت نهم (نسخه Web-DL 720p) به پست اضافه شد |

|زیرنویس فارسی قسمت هشتم اضافه شد|

 

TMNT season 4 cover دانلود فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 2015

مدیریت بازدید : 960 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

ویژگی اصلی گوشی‌های هوشمند ایجاد امکان استفاده از برنامه‌های کاربردی است و گوشی هوشمند بدون استفاده از این برنامه‌ها تفاوت چندانی با گوشی معمولی ندارد. کافه‌بازار (بازار اندروید) که متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان می‌باشد، محلی برای دانلود برنامه‌های اندرویدی است که به‌طور ویژه به کاربران فارسی‌زبان سرویس‌دهی می‌کند و ده‌ها هزار برنامه که توسط هزاران توسعه‌دهنده تهیه شده‌اند، از طریق آن قابل دسترسی هستند. بازار دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعة تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و توسط این مرکز برای انجام پرداخت آنلاین مشتریان احراز هویت شده‌است. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های اندروید قابل اجرا می باشد. بازار را می توان قوی ترین نرم افزار مارکت اندروید برای ایرانی ها دانست که بدون هیچ گونه محدودیتی خدمت رسانی می کند. پشتیبانی از دو زبان انگلیسی و فارسی، وجود ۲۵بخش مختلف در دسته بندی نرم افزار، آپدیت های هماهنگ با پلی استور و … این نرم افزار را به یک غول همه فن حریف برای کاربران ایرانی تبدیل کرده است.

 

Bazaar 5.1.6 دانلود نرم افزار بازار Bazaar 7.0.1   اندروید

مدیریت بازدید : 1169 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

آیا به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. Hide ALL IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . فن آوری کنترل از راه دور DNS ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، دسترسی به تلوزیون های اینترنتی و … از ویژگی های نرم افزار Hide ALL IP است .

 

HIDE%20ALL%20IP  نرم افزار پنهان کردن آی پی Hide All IP 2015.10.19 151019

مدیریت بازدید : 1452 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد. ابزاری که برای شما امکاناتی همچون گشودن، استخراج، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، کدگذاری، تجزیه و ترکیب و حتی تبدیل فایل های ISO را فراهم میسازد. به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد، همچنین نرم افزار از انواع فرمت های رایج دیسک های مجازی همانند ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و … پشتیبانی می نماید. نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA را هم داراست، فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و … را می باشد.

 

PowerISO  نرم افزار مدیریت فایل های ISO با  PowerISO 6.4 Retail

مدیریت بازدید : 882 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

Cockos Reaper نرم افزاریست که جهت ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای که میشود در راستای فایل های صوتی انجام داد به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار قدرتمند با ویژ گی ها و خاصیت های منحصر به فردش تا به حال موفق به کسب چند جایزه ی بین المللی معتبر از سازمان های متبوعه نیز شده است ! از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد .

 

Cockos.Reaper.Cover ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 5.04

مدیریت بازدید : 1056 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

با عرض تسلیت فراوان به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام ۱۴۳۷ قمری در این پست برای شما عزاداران محترم ایران زمین مجموعه مداحی کامل سال ۱۳۹۳ را با مداحی حاج میثم مطیعی برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه به صورت کامل آماده شده است و از جامعیت مناسبی برای این ایام برخوردار می باشد. فایل ها به صورت جداگانه می باشد و شامل دهه اول ماه محرم ۹۳ به همراه مراسم شام غریبان حسینی می باشد که هم اکنون می توانید به صورت مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

مجموعه مداحی دهه اول محرم سال ۹۳

| با مداحی حاج میثم مطیعی |

دهه اول محرم + مراسم شام غریبان حسینی

 

Mottiee Moharram 93 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه مداحی دهه اول محرم 93 با مداحی حاج میثم مطیعی

 

مدیریت بازدید : 760 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

OmniFormat ابزاری جامع و کامل در زمینه ی تبدیل اسناد مختلف می باشد که به طور کلی از ۷۵ فرمت پشتیبانی می کند . فرمت هایی همچون HTML, DOC, XLS, WPD, PDF, JPG, GIF, TIF, PNG, PCX, PPT, PS, TXT, Photo CD, FAX و MPEG توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . با استفاده از ماژول های این برنامه می توانید قابلیت های آن را افزایش دهید . سرعت ، حفظ شدن کیفیت در نسخه ابتدایی و انتهایی ، سادگی ، سهولت در استفاده و … از ویژگی های کلی این برنامه ی قدرتمند هستند .

 

OmniFormat تبدیل انواع اسناد و فرمت ها با OmniFormat 16.0

مدیریت بازدید : 755 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  SELFIE VECTOR نام دارد. مجموعه ای از وکتور  عکس سلفی، عکس شخصی می باشد . فایل های موجود در این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustratorدارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

 

selfi  دانلود تصاویر وکتور عکس سلفی، عکس شخصی

مدیریت بازدید : 760 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب اول محرم ۹۴ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

 

moharram1437 cover shab01 مراسم شب اول محرم 94 با مداحی حاج محمود کریمی

 

مدیریت بازدید : 865 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

Microsoft Outlook یکی از نرم افزار های پر کاربرد مجموعه ماکروسافت آفیس میباشد که به کمک آن میتوانید ایمیل های خود را مدیریت کنید.این نرم افزار قابلیت های بسیاری در زمینه مدیریت و ارسال ایمیل ها را دارا میباشد از جمله این قابلیت ها میتوان به جستجوی ایمیل ها ،دسته بندی ایمیل ها ، هدایت ایمیل های دسته بندی شده و … میباشد.یکی از ویژگی های بسیار خوب نرم افزار آوت لوک این میباشد که شما میتوانید اکانت های مختلف خود را در آن وارد کنید و همه ی اکانت هارا به صورت یکجا مدیریت کنید.همچنین شما میتوانید از اطلاعات خود پشتیبانی کنید و آنهارا انتقال دهید.

 

Microsoft Outlook نرم افزار مایکروسافت آوت لوک Microsoft Outlook 2016 v15.15.0  نسخه Mac

مدیریت بازدید : 639 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

 

Telegram%20Desktop%200.9.2 نرم افزار پیام رسان تلگرام Telegram Desktop 0.9.6

مدیریت بازدید : 688 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب دوم محرم ۹۴ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

 

moharram1437 cover shab02 مراسم شب دوم محرم 94 با مداحی حاج محمود کریمی

 

مدیریت بازدید : 720 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به همراه کلیه آپدیت ها تا تاریخ ۱۵اکتبر ۲۰۱۵ می باشد.

Windows 10 5in1 10240 x64/x32 en-US Oct2015 murphy78

 

  Windows 10 final build cover small دانلود آپدیت اکتبر 2015 ویندوز 10   Windows 10 5in1 10240 x64/x32 Oct2015

مدیریت بازدید : 593 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

Mozilla%20Firefox آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 41.0.2

مدیریت بازدید : 596 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)


دانلود فیلم اموزشی سامانه از مبتدی تا پیش رفته را یاد بگیرید


اموزش های سامانه را اختصاصی دریافت کنید و با خیال راحت هاست و دامنه و تنظیمات پنل مدیریت را اموزش ببینید و برای کاربرانتان مثل حرفه ای ها برخورد کنید.

بعد از پرداخت خودکار دانلود میشود



مدیریت بازدید : 721 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

DEER HUNTER همانطور که از نامش نیز پیدا می باشد در سبک شکار در مناطق مختلف طراحی شده است که به کار این امکان را میدهد تا در مناطق مختلفی نظیر جنگل ها و بیابان ها به شکار حیوانات پرداخته و امتیازات خود را بیشتر نماید. سبک تیراندازی جدیدی در این بازی در نظر گرفته شده است که همه را از هم متمایز می گرداند. شبیه سازی خوبی نیز از مناطق بازی انجام شده است و شامل صحنه های گرافیکی زیبایی در خلال مراحل خواهد بود. شما در اکثر مراحل بازی قابلیت خرید سلاح های بیشتر را خواهید داشت و می توانید بسته به هر حیوانی که وجود دارد از آنها استفاده نمایید.

 

DEER HUNTER 2014 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن تیراندازی DEER HUNTER 2014 v2.10.2 برای اندروید

مدیریت بازدید : 666 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

RemoveIT نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا برای نابودی ویروس ها و پاکسازی برنامه های جاسوسی و یا تبلیغاتی مزاحم و مخرب اقدام نموده و آن ها را از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار دارای یک پایگاه داده ای قدرتمند در زمینه شناسایی ویروس ها و نابودی آن ها می باشد و به کمک اطلاعات موجود در همین پایگاه داده خود قادر به شناسایی بیش از هزاران نوع ویروس می باشد. این نرم افزار توسط شرکت InCode Solutions ساخته شده است.

 

RemoveIT%20Pro%2031.8.2015 نرم افزار محافظت در برابر تروجان ها RemoveIT Pro 31.8.2015

مدیریت بازدید : 886 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

Real Racing 3 تجربه یک مسابقه سراسر هیجان را به کاربرانش هدیه خواهد داد و شما را به مسابقات مهیج اتومبیل رانی خواهد برد. در بخش آنلاین بازی براحتی می توانید با دوستان خود رقابت داشته باشید و با انتخاب ماشین و مسیر مورد علافه خود لحظات شادی و مفرحی را با دوستان خود بگذرانید. این مسابقات با کیفیت بسیار بالا اجرا شده و در نسخه جدید بازی نیز شاهد گیم پلی بسیار روان تر و در نتیجه کنترل بهتر اتومبیل در مسیر های مختلف خواهیم بود. پس هر چه سریع تر اتومبیل خود را انتخاب کنید و در مسابقات هیجان انگیزبازی شرکت کنید.

 

Real Racing 3 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای اتومبیل رانی Real Racing 3 v3.6.0 برای اندروید

مدیریت بازدید : 645 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

نرم افزار ArchiCAD ، نرم افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط های سه بعدی است و فراهم کننده مدل های حرفه ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است. کاربران با کمک نرم افزار ArchiCAD طرح های خود را سریعتر آنالیز می کنند این کار با استفاده از تخمین خصوصیات فضای طراحی در محیطی سه بعدی صورت می گیرد و سریعاً گزارشی دقیق از کل پروژه به صورت مستند برای کاربر تولید می شود.محیط کاری این نرم افزار به گونه ایست که کاربران احساس طراحی در دنیای واقعی را دارند و این احساس ناشی از ابزار و پلت ها و مدل های سه بعدی مانند پله ها، مبلمان و اثاثیه و … است. از دیگر خصوصیات این نرم افزار فرامین ترسیمی پیشرفته این نرم افزار می باشد.

 

ArchiCAD%20v19 نرم افزار طراحی ساختمان ArchiCAD v19 مخصوص مک

مدیریت بازدید : 609 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. AVID Media Composer نام نرم افزاری برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم و صدا است. همچنین علاوه در ادیت فیلم و کلیپ میتوانید صدا گذاری زیبایی نیز انجام دهید و این نرم افزار از ویدئوهای HD و سه بعدی نیز پشتیبانی میکند . از این نرم افزار برای تدوین بسیاری از فیلم های هالیوود از جمله Inception ، Black Swan ، Avengers و … استفاده شده است . ویژگی های بارز نرم افزار AVID Media Composer تنظیمات رنگ بندی ، ایجاد افکت های متنوع ، رندر کردن سریع ، پشتیبانی از H264 ، تبدیل فرمت و … می باشد . این نرم افزار محصولی ار کمپانی Avid Technology می باشد.

 

AVID Media Composer v8.4.0 نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم Avid Media Composer 8.4.1

مدیریت بازدید : 779 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

TwistedBrush نرم افزاری گرافیکی و ویرایش و افکت گذاری و براش و طراحی عالی است که یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی همانند فتوشاپ با محیط و کاربرد پذیری ساده تر می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ براش و ابزار جهت ویرایش و افکت گذاری و… در نرم افزاری کاملی جهت ویرایش می باشد. پشتیانی از اکثر فرمت های عکس نظیر JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF و EMF نرم افزار از دیگر ابزارها بی نیاز می کند. نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و هنوز هم استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد.

 

TwistedBrush%20Pro%20Studio%2022.02 نرم افزار طراحی و نقاشی حرفه ای TwistedBrush Pro Studio 22.02

مدیریت بازدید : 571 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

Pale Moon مرورگر پرسرعتی بر پایه فایرفاکس میباشد با این تفاوت که سرعت این مرورگر بسیار حرفه ای تر و سریع تر از فایرفاکس می باشد. اگر پیش از این از مرورگر فایرفاکس استفاده می کردید و می خواهید بوک مارک ها، پسوردها و تاریخ مرورهای خود را به Pale Moon انتقال دهید، این مرورگر برای شما ابزاری برای انتقال تمامی تنظیمات، فراهم کرده است. از ویژگی های دیگر این مرورگر می توان به استفاده ی کمتر ازحافظه ی سیستم نسبت به فایرفاکس به دلیل غیرفعال کردن بعضی از قسمت ها ، افزایش سرعت قابل توجه برای طراحی صفحه و پردازش اسکریپت ، پشتیبانی از SVG و Canvas و … را می توان نام برد.

 

Pale%20Moon%2025.7 نرم افزار مرورگر پال مون Pale Moon 25.7.0

مدیریت بازدید : 609 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

RemoveIT نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا برای نابودی ویروس ها و پاکسازی برنامه های جاسوسی و یا تبلیغاتی مزاحم و مخرب اقدام نموده و آن ها را از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار دارای یک پایگاه داده ای قدرتمند در زمینه شناسایی ویروس ها و نابودی آن ها می باشد و به کمک اطلاعات موجود در همین پایگاه داده خود قادر به شناسایی بیش از هزاران نوع ویروس می باشد. این نرم افزار توسط شرکت InCode Solutions ساخته شده است.

 

RemoveIT%20Pro%2031.8.2015 نرم افزار محافظت در برابر تروجان ها RemoveIT Pro 31.8.2015

 

مدیریت بازدید : 1060 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)


 LokLok

از طریق لاک اسکرین در گوشی به راحتی با افراد مورد علاقه یا مخاطبین خود در ارتبا باشید و با آن ها تماس بگیرید. هم اکنون نسخه بتا نرم افزار LokLok  طراحی گردیده که می توانید آن را در گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. این برنامه می تواند جایگزین صفحه قفل اصلی گوشی اندرویدی شما باشد. یاداشت ها و عکس های مختتلی را تعیین کنید و آن ها را برای دوستان بفرستید. یک گروه یک نفره و یا چند نفره با دوستان ایجاد نموده و صفحه قفل مورد نظر خود را به صورت کامل سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

سفارشی کردن صفحه قفل یا لاک اسکرین

ایجاد گروه های چند نفره

رابط کاربری زیبا

مدیریت بازدید : 880 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)


 Iron-Desert

Iron Desert یک بازی استراتژیک سرگرم کننده برای دستگاه های اندرویدی بوده که شما در آن جا باید پایگاه های نظامی خود را به صورت کامل گسترش دهید و برای نابود کردن دشمنان از قدرتمند ترین تانک ها استفاده نمایید. همین حالا وارد جنگ ها و نبردهای مدرن شده و دشمنان خود را به صورت کامل از بین ببرید. در اسرع وقت جلوی حملات دشمنان را گرفته و به راحتی مراحل را به انجام برسانید. صداگذاری های این بازی به صورت کاملا حرفه ای انجام شده است. جنگ در برابر دیگران به صورت آنلاین را در گوشی تجربه نمایید.

ویژگی های اصلی:

تجربه جنگ به صورت آنلاین

رابط کاربری زیبا و شیک

نبرد با دشمنان و نابودی آن ها

مدیریت بازدید : 886 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

 Terminator

Terminator Genisys: Revolution  یک بازی اکشن در سبک تیراندازی برای دستگاه های اندرویدی بوده که شما در سال ۲۰۲۸ حضور دارید. بشریت در حال نابودی بوده و نسل انسان ها در حال منقرض شدن است. شما در این بازی وظیفه دارید تا جلوی انقراض بشریت را بگیرید. داستان بازی به این صورت بوده که در آستانه پیروزی علیه اسکای نت کانر فرمانده مورد اعتماد خود یعنی رایس را برای محافظت از مادر خود می فرستد. سارا کاتر که بعد از مدت ها در طی یک اتفاقی توسط افراد بدکاره یتیم شد قصد دارد به یک فرد اجتناب ناپذیر تبدیل گردد. اکنون وقت آن فرا رسیده است تا سلاح های خود را بردارید  ودشمنان را نابود نمایید.

ویژگی های اصلی:

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

تبدیل شدن به یک فرد اجتناب ناپذیر

گیم پلی اعتیاد آور و فانتزی

نبرد در محیط های مختلف

مدیریت بازدید : 959 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


fall-of-cutie 

تمام قهرمانان cutest  برای شرکت در بزرگ ترین مسابقه پرش و چتر بازی شرکت می کنند. گیم پلی بازی Fall of Cutie به صورت کاملا تاکتیکی ارائه شده است. رکوردهای مختلفی را برای خودتانت ثبت نموده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. هنگام مشاهده موانع جا خالی داده و پاداش های متعددی را کسب نمایید. این بازی به عنوان یک سبک کاملا زیبا و جدید برای حیوانات خانگی مانند فیل و … عرضه شده است. این بازی بدون تبلیغات عرضه شده است.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی و تاکتیکی بازی

ثبت امتیازات در شبکه های اجتماعی

وجود لباس و آیتم های سفارشی

مدیریت بازدید : 672 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


Rune

Rune Icon Pack مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۸۵۰ آیکان با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ را در اختیار شما قرار می‌دهد که به طرز ظرافتمندانه‌ای طراحی شده‌اند. هریک از این آیکان‌ها به وسیله تکنیک برداری طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهد تا بدون از دست رفتن کیفیت، اندازه آن‌ها را تا ۱۳۰% تنظیم کنید.

ویژگی‌ها:

شامل ۲۰ والپیپر طراحی شده متناسب با آیکان‌ها که بر روی فضای ابری قرار گرفته‌اند

ماسک‌گذاری برای آیکان‌ها شامل ۱۲ پس‌زمینه تصادفی برای تطابق بیشتر آیکان‌ها با یکدیگر

پشتیبانی از لانچرهای Action pro، ADW، Apex، Atom، Aviate، Holo، LG Home و…

مدیریت بازدید : 686 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


MultiWindow

برنامه MultiWindow Commander [ROOT] به شما امکان می‌دهد تا به راحتی برنامه‌های بیشتری را در قسمت چند پنجره‌ی (Multi window) گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی سامسونگ اجرا کنید. برای استفاده از این برنامه حتماً باید دستگاه خود را روت کرده باشید. این تنها برنامه‌ای است که قابلیت اجرا بر روی دستگاه‌های مبتنی بر رام جدید اندروید ۵٫۰ آبنبات‌چوبی را دارد. می‌توانید این برنامه را بر روی اکثر دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ که دارای ویژگی چند پنجره‌ای می‌باشند اجرا کنید.

مدیریت بازدید : 745 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


TRO

به سرزمین تاریک که با نام گرلند شناخته می‌شود خوش آمدید، در R.T.O برای انجام مأموریت‌های متنوع با قهرمان بازی همراه شوید و از سد موجوداتی وحشی که می‌خواهند مانع شما شوند، عبور کنید.

ویژگی‌ها:

شامل بیش از ۹ مرحله و ۱۵ نقشه در یک بازی به سبک پلتفرمر کلاسیک با گرافیک ۸ بیتی

مسیرهای مختلف برای کاوش در سیاه‌چال‌های تاریک و خطرناک

سلاح‌های خود را افزایش دهید و سطح خود را بالا ببرید

بر اساس افسانه‌های سرزمین‌های تاریک

موسیقی زمینه به سبک راک سمفونیک

تعداد صفحات : 74

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 1,937
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 18,700
  • بازدید ماه : 55,326
  • بازدید سال : 371,833
  • بازدید کلی : 4,896,520
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi