loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 706 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

یکی از مشکلات اساسی سیستم رایانه نفوذ ویروس به هر طریقی می باشد که البته این مشکل با نصب آنتی ویروس تا حدودی حل می شود این بار سایت بزرگ دانلودها نسخه آخر این آنتی ویروس که رتبه ای نه چندان در آمار برترین آنتی ویروس ها ندارد ولی جذب ۸۰ میلیون نفر را به خود کرده است در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار داده است

مدیریت بازدید : 690 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

Joboshare PS3 Video Converter نام نرم افزاری است که به کمک آن شما می توانید هر فیلم ها و موزیک های خود را برای اجرای با کیفیت در دستگاه PS3 تبدیل کنید . به کمک این نرم افزار شما می توانید فرمت های MP4, H.264/MPEG-4 AVC  و PSP را به فرمت های قابل پخش در PS3 و نیز به فرمت های MP3 و AAC تبدیل کنید . نرم افزار Joboshare PS3 Video Converter همچنین قادر است تا فرمت های رایجی مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MOV, RM, DAT, VOB, 3GP و … را به فرمت PS3 MP4 که فرمت مخصوص PS3 است تبدیل کند . از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان تبدیل قسمت خاصی از فیلم و یا موزیک ، تبدیل گروهی فایل ها و سرعت بالای تبدیل اشاره کرد . از هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید . امیدواریم که مورد استفاده کاربران گرامی قرار بگیرد .

مدیریت بازدید : 690 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

Efficient Notes Free – افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. همچنین می توانید نوشته های خود را دسته بندی و مرتب کنید و بصورت جداگانه و بشکل دلخواه در دسکتاپ خود اضافه نمایید. از دیگر امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به امکان رمز گذاری برروی اطلاعات اشاره کرد که بدین شکل امنیت اطلاعات شما را نیز تأمین خواهد کرد.

مدیریت بازدید : 650 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD Ultra نرم افزاری بسیار معروف و محبوب با امکانات فراوان جهت نمایش و پخش فایل های مالتی مدیا نظیر فیلم،ویدیو،صوت و عکس نرم افزاری بی نظیر محسوب می شود. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته جهت پخش هرچه با کیفیت تر ویدیو و فیلم ها می باشد. پخش انواع لوح های فشرده DVD و بلو-ری ها به همراه فیلم های سه بعدی از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با استفاده از تکنولوژی انحصاری TrueTheater کیفیت بیشتری را در هنگام پخش فیلم ها در اختیار کاربر قرار میدهد. TrueTheater خود شامل بخش های دیگری در زمینه پخش فیلم ها با کیفیت HD ، ارائه کیفیت صدای بهتر، ارائه وضوح و روشنایی بهتر برای فیلم ، از بین بردن نویز فیلم و… را دارا می باشد که این تکنولوژی با اجرا شدن روی تمامی ویدیوها باعث نمایش هرچه بهتر خواهد شد. از نظر پشتیبانی از فرمت های مختلف مالتی مدیا نرم افزار طیف وسیعی را مورد پشتیبانی قرار داده به صورتی که پخش انواع فرمت های mkv با کیفیت های مختلف تا ۱۰۸۰p تا فیلم های HD 4K و پخش لوح های فشرده بلو-ری به همراه پخش فرمت های معمول دنیای مالتی مدیا از قابلیت های این نرم افزار محسوب میگردد. سرعت نرم افزار در اجرای ویدیوها بسیار بالاست به طوری که شرکت سازنده نرم افزار مدعی است ۵۸درصد سریعتر از دیگر نرم افزارهای رقیب نرم افزار نسبت به آغاز پخش ویدیوها با هرکیفیت و حجمی اقدام خواهد کرد. ارائه جزئیات از ویدیو در حال پخش نظیر زمان باقی مانده،زمان سپری، نمایش به صورت درصد و قابلیت جالب باتری مورد نیاز برای پخش ویدیو در لپ تاپ ها در کنار قابلیت های نظیر توقف و جلو بردن ویدیو به صورت حرفه ای و همچنین زوم کردن روی ویدیو در حال پخش از توانایی های نرم افزار می باشد. پخش صدای فیلم با کیفیتی بی نظیر و همچنین پشتیبانی از ویدیوهای با صدای دالبی دیجیتال و قابلیت پخش آنها در کنار پشتیبانی از پخش برای دستگاه های سینمای خانگی و همچنین پخش فرمت های MP3 و FLAC در زمینه پخش فایل های صوتی از قابلیت های دیگر نرم افزار می باشد. نمایش زیرنویس به عنوان کوچکترین قابلیت نرم افزار با پشتیبانی از زیرنویس های فارسی برای کاربران ایرانی از نکات حائز امنیت بوده است که در کنار هزاران قابلیت و امکانات دیگر نرم افزار را بهترین انتخاب در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا معرفی می نماید.

مدیریت بازدید : 704 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58 نرم افزاری بسیار معروف و محبوب با امکانات فراوان جهت نمایش و پخش فایل های مالتی مدیا نظیر فیلم،ویدیو،صوت و عکس نرم افزاری بی نظیر محسوب می شود. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته جهت پخش هرچه با کیفیت تر ویدیو و فیلم ها می باشد. پخش انواع لوح های فشرده DVD و بلو-ری ها به همراه فیلم های سه بعدی از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با استفاده از تکنولوژی انحصاری TrueTheater کیفیت بیشتری را در هنگام پخش فیلم ها در اختیار کاربر قرار میدهد. TrueTheater خود شامل بخش های دیگری در زمینه پخش فیلم ها با کیفیت HD ، ارائه کیفیت صدای بهتر، ارائه وضوح و روشنایی بهتر برای فیلم ، از بین بردن نویز فیلم و… را دارا می باشد که این تکنولوژی با اجرا شدن روی تمامی ویدیوها باعث نمایش هرچه بهتر خواهد شد.

مدیریت بازدید : 614 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

LeaderTask برای آنهایست که میخواهند زندگی با برنامه و دقیقی داشته باشند و برنامه هایشان را طبق زمابندی و درست به پیش ببرند. با نفوذ استفاده از کامپیوتر به زندگی و دخیل شدن آن در امورات میتوان با استفاده درست از آن زندگی را سریعتر و با برنامه تر به پیش برد. LeaderTask باتوجه به ابزارهای فراوانی که دارد ، نرم افزاری فوق العاده برای زمانبندی کارهای روزانه ، مدیریت زندگی ، یادآوری کارها و وقایع ، مدیریت پروژه ها ، تقویم ، زمانبندی کارها و وقایع باعث می شود ، زندگی دقیق و بدون از خاطر بردن موردی را داشته باشید. همچنین این نرم افزار برای مدیران و افرادی به هر نحوی دارای مسئولیتی هستند ، بسیار کارامد و مفید خواهد بود. با این نرم افزاربرای سازماندهی وظایف در قالب ساختارهای درخت مانند استفاده شده است. این کار باعث راحت تر شدن رسیدگی به انجام وظایف در شکل یک درخت است. همچنین میتوان با ایجاد یک سلسله مراتب از وظایف کارها را به صورت دقیق و مرتب انجام داد. همچنین LeaderTask به شما اجازه می دهد تا به راحتی قرار ملاقات ها، دیدارها، جلسات را با قرار دادن آنها بر روی شبکه های تقویم برنامه ریزی کنید. شما می توانید برنامه خود را برای یک روز / هفته / ماه مشخص کنید. این نرم افزار مجهز به سیستم هشدار است و میتواند تمامی برنامه ریزی های انجام شده را با دستور کاربر ، به صورت زمابندی شده اعلام کند و هشدار دهد که چنین برنامه ای در تاریخ معینی بایستی انجام شود ، این امکان به یادآوری برنامه ها کمک شایانی میکند. لازم به ذکر است نرم افزار دارای امکانات فراوانی دیگر در زمینه مدیریت و برنامه ریزی می باشد که مجال نام بردن آنها در این نوشتار نیست.

 

مدیریت بازدید : 617 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)
CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

تعداد صفحات : 368

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 1,255
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 18,018
  • بازدید ماه : 54,644
  • بازدید سال : 371,151
  • بازدید کلی : 4,895,838
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi