loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 1136 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

نرم افزار OPERA MINI بهترین و قدرتمندترین مرورگر برای انواع موبایل می باشد. این مرورگر برای موبایل های جاوا ارائه شده است. مرورگر اپرا بسیار سریع و کم مصرف می باشد که به همین دلایل از دیگر نرم افزارهای نظیر خود برتری دارد. از قابلیت های جدید در این نسخه به مدیریت دانلود، افزایش سرعت، بهینه ساز شده برای هر دو گوشی لمسی و صفحه کلید، کارکردی آسان و غیره اشاره کرد.این فایل برای موبایل های جاوا مانند نوکیا، سونی اریکسون و سامسونگ ارائه شده است.

نسخه جدید

مدیریت بازدید : 748 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار YoWindow Weather یکی از بهترین نرم افزار های هواشناسی اندروید است که میتواند با اتصال به اینترنت آب و هوای محل زندگی شما را تا چند روز آینده پیش بینی نمایید. YoWindow Weather برای نمایش وضعیت جوی از یک منظره مجازی استفاده میکند برای مثال اگر هوا برفی باشد، در آن منظره هم برف خواهد بارید ! این نرم افزار اطلاعاتی در مورد شرایط جوی، میزان رطوبت هوا، بارش های احتمالی، و … را نشان میدهد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

YoWindow Weather v1.4.3 نرم افزار هواشناسی YoWindow Weather 1.4.6 – اندروید

مدیریت بازدید : 734 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

X-plore File Manager یک مرورگر فایل قدرمند با امکانات دسترسی به روت و نمایش درختی فایل ها می باشد که با استفاده از آن می توانید کنترل کاملی روی گوشی یا تبلت اندروید خود داشته باشید. این نرم افزار می تواند در آن واحد ۲ پوشه را نمایش دهد و عملکردهای معمول مانند کپی فایل ها را بدین طریق انجام دهد. طریق نمایش سلسله مراتب پوشه ها به صورت لیست درختی می باشد که امکان جستجوی سریع فایل ها را برای شما فراهم می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

X plore File Manager نرم افزار مدیریت حرفه ای فایل ها X plore File Manager v3.68.00 – اندروید

مدیریت بازدید : 1001 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Logo Design Concept نام دارد . این مجموعه وکتور هایی از آرم و لوگوی مفهومی می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از ایران میدا دریافت کنید.

 

logo vector  دانلود مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی مفهومی   Logo Design Concept

 

 

مدیریت بازدید : 735 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

ACDSee Pro نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند. قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید. قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است. 

 

ACDSee.Pro.Cover مدیریت فوق حرفه ای عکس های دیجیتال با ACDSee Pro v8.1 Build 270

مدیریت بازدید : 862 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

با گسترش روز افزون فرمت PDF نیاز کاربران به دارا بود یک نرم افزار کامل در این زمینه بیشتر مشهود می شود . این نیازها می توانند به این شکل تقسیم شوند : نمایش ، ویرایش ، پرینت ، تهیه فایل PDF ، ساخت فایل PDF از چند فایل دیگر و… این نیازها هر کدام به نرم افزار مخصوص احتیاج دارند تا رفع شوند . doPDF نرم افزاری رایگان و کم حجم برای ویرایش و ساختن فایل های پی دی اف می باشد. این نرم افزار با سرعت و عملکرد بسیار خوبی که دارد می تواند به آسانی فایل های PDF را ایجاد کرده و فایل های دیگر را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار همانند یک درایور پرینتر و فکس به سیستم اضافه می شود و کافی است اسناد خود را توسط درایور این نرم افزار پرینت کنید تا به فایل PDF تبدیل شوند.

مدیریت بازدید : 888 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

Tenorshare Android Data Recovery نرم افزاری بسیار مفید برای ریکاوری اطلاعات اندروید است . با استفاده از Tenorshare Android Data Recovery شما تنها با متصل کردن گوشی به کامپیوتر قادر خواهید بود تا گوشی خودتان را اسکن کرده و تمامی اطلاعات از دست رفته ( مثل : فیلم ها , موزیک ها , تصاویر , بازی ها , اسناد و… ) را بازیابی نمایید. همچنین میتوانید از این نرم افزار برای بازیابی فایل های شخصی در SD کارت حافظه استفاده کنید . این نرم افزار سازگاری کامل با گوشی های سامسونگ ، HTC ، موتورولا و … دارد . این نرم افزار از اندروید ۱.۵ تا ۴.۲ پشتیبانی میکند .

 

تعداد صفحات : 368

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 1,258
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 18,021
  • بازدید ماه : 54,647
  • بازدید سال : 371,154
  • بازدید کلی : 4,895,841
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi