loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 767 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و …

مدیریت بازدید : 876 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

عنوان Life Is Strange توسط  DONTNOD Entertainment  خالق عنوان  Remember Me ساخته می شود و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر شود. داستان بازی در شهری به نام Oregon اتفاق می افتد . دانشجویی به نام Max به همراه دوستش Chole به سرزمین اجدادی خود برمی گردند تا دوست خود Rachel Amber را پیدا کنند . DONTNOD Entertainment امیدوار است که بتواند این بار موفق تر از Remember Me عمل کند. گیم پلی بازی بر مبنای توانایی بازگشت زمان طراحی شده است و داستان Maxine و Chloe (دو شخصیت اول بازی ) با اقتباس از فیلم های مستقل و مشکلات پیرامون شهر های کوچک نوشته شده است.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (not recommended for Intel HD Graphics cards)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Life is Strange screenshots 01 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای PC Life is Strange screenshots 02 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای PC

Life is Strange screenshots 03 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای PC Life is Strange screenshots 04 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای PC

Life is Strange screenshots 05 small دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای PC

 

source دانلود بازی Life Is Strange Episode 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید. دقت داشته باشید که این نسخه، شامل قسمت اول بازی نیز می باشد.

 

مدیریت بازدید : 1137 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

آلبوم Pure Piano Passion مجموعه ای است با ژانر Classical که در سال 2015 میلادی عرضه شده است و شامل ۲۵ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 


مدیریت بازدید : 727 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

نام جدید یک برنامه عکاسی و ویرایش عکس است که در ان شما میتوانید یک عکس سیاه سفید بوسیله یک شبیه ساز سیاه سفید همانطور که در فیلم های میبینید داشته باشید.با افکت سیاه و سفید میتوانید عکس های خود را خیلی قدیمی تر از انچه هست نشان دهید و یا انکه از نگاه دیگر میتوان به ان به عنوان یک اثر هنری نگاه کرد که یک عکس جالب سیاه سفید ساخت. این برنامه قابلیت Curves را نیز داراست که در فتوشاپ این قابلیت یکی از قویترین ویژگی هاست.هم اکنون میتوانید این برنامه را از ایران میدا دریافت نمایید .

 


مدیریت بازدید : 754 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 


 

مدیریت بازدید : 914 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

شرکت Corel نام یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری دنیاست که در سال 2009 با خرید شرکت یولید به یک غول نرم‌افزاری گرافیک پس از ادوبی تبدیل شد. یکی از محصولات این شرکت با نام CorelDRAW Graphics Suite است که مجموعه ای بسیار کارآمد از نرم افزارهای طراحی گرافیکی به شمار میرود و شما با استفاده از این نرم افزار و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. از آنجا که این نرم افزار از محبوبیت بسیار زیادی در میان طراحان گرافیکی برخوردار است تیم ایرانیان دانلود تصمیم گرفت تا به صورت اختصاصی و برای اولین بار در ایران و جهان پکیج آموزشی CorelDRAW را برای شما عزیزان آماده کند. این پکیج از سه بخش مختلف تشکیل شده که به ترتیب عبارتند از:
بخش اول: نسخه X6 نرم افزار CorelDRAW ویرایش Retail که گران قیمت ترین و کاملترین ویرایش این نرم افزار است.
بخش دوم: 3 فیلم آموزش کار با نرم افزار کورل دراو ویژه افراد با سطح مهارت مبتدی، متوسط و حرفه ای.
بخش سوم: مجموعه Content نرم افزار کورل دراو که شامل تصاویر، قالب ها، فونت ها، وکتورها و تمام فایل ها و سورس های آماده گرافیکی مورد نیاز طراحان می باشد.
در ادامه به اختصار هر یک از 3 بخش بالا توضیح داده شده است. شما میتوانید این مجموعه بی نظیر آموزشی را به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

مدیریت بازدید : 1794 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

برای این ساعت جدیدترین ورژن اپرا مینی را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم

نسخه ۸ اپرا مینی نسبت به نسخه های قبلی تغییرات چشم گیری

کرده است.

از جمله تقییرات:

– ظاهری کاملا جدید و زیبا

– پشتیبانی از گوشی های لمسی و غیر لمسی

– سرعت عالی

– اضافه شدن امکان شخصی سازی

– و امکانات دیگر که هنگام استفاده متوجه آن خواهید شد

مدیریت بازدید : 1537 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)
همان طور که مطلع هستید تمام نسخه های نرم افزار Opera Mini از مدت ها پیش غیر فعال شده و کاربران Opera Mini قدرتمند اجبارا محبور به مهاجرت به همزاد چینی این نرم افزار یعنی UC Browser شده اند ! سایت موبایل ها دات کام که همیشه در معرفی نسخه های سالم Opera Mini پیشرو بوده مدتی طولانی به دلیل شرایط کاری و مشکلات سرور و هزینه های آن به طور موقت به صورت راکد در آمده بود و قادر به معرفی نسخه های سالم این مرورگر فوق العاده نبودیم . اما همان طور که عرض کردیم مجددا برگشتیم و قصد داریم تا جایی که امکان دارد رضایت خاطر شما عزیران را جلب کنیم . به عنوان هدیه بازگشایی و فعالیت مجدد موبایل ها قصد معرفی نسخه سالم از نرم افزار Opera Mini با ورژن 6.5 و با فرمت جاوا  را داریم که قابلیت عبور از تمام محدودیت های اینترنتی را داراست و شما توسط آن قادر به بازدید از هر نوع سایت و هر نوع شبکه اجتماعی نظیر فیس Bo0k هستید !

تعداد صفحات : 368

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 2,535
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 19,298
  • بازدید ماه : 55,924
  • بازدید سال : 372,431
  • بازدید کلی : 4,897,118
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi