loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 497 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


z2 

موزاییک های جادویی گیج کننده و سرگرم کننده را کنار هم قرار داده و پازل های گیج کننده Pixelus Deluxe  را حل نمایید. در این بازی شما با شخصیت های قهرمانانه و شخصیت های کاربردی رو به رو خواهید شد. گیم پلی این بازی فوق العاده چالش انگیز و اعتیاد آور می باشد که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.  در واقع وظیفه اصلی شما در این بازی بازسازی معابد باستانی خدایان می باشد. به راحتی معابد را بازسازی کرده و پازل های موجود در بازی را حل نمایید.

ویژگی های اصلی:

مواجه شدن با شخصیت های گوناگون

حل پازل های مختلف در بازی

گیم پلی سفارشی و جذاب بازی

مدیریت بازدید : 557 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 Chiken-Invaders

در بازی Chicken Invaders 5 HD  شما در برابر یک سری مرغ های مهاجم قرار خواهید گرفت که بایستی آن ها را برای همیشه نابود نمایید. آن ها قصد دارند از انسان ها انتقام بگیرند. اما شما نباید این اجازه را به مرغ ها بدهید و باید جلوی این کار را به آسانی بگیرید. خودتان را برای سفر به کهکشان فانتزی آماده کرده و مراحل را به انجام برسانید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی گردیده است. قهرمانان خود را انتخاب کرده و جلوی مرغ ها از خودتان به راحتی ایستادگی نشان دهید.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی بازی

مقابله با مرغ های مهاجم

سفر به کهشکان فانتزی

مدیریت بازدید : 535 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Manga-pose-tool 

Manga Pose Tool 3D نام یک برنامه جذاب برای ایجاد ژست های مختلف برای دستگاه های مبتنی بر اندروید بوده که طرفداران زیادی دارد. فقط کافی است استایل یا بدن را انتخاب کرده و سپس به آن شکل و حالت دهید. لطفا توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد. تنها با دو انگشت عضو های بدن را انتخاب نموده و سپس ژست ها را تعیین نمایید. رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک بوده و به صورت کاملا سه بعدی طراحی گردیده است. ژست ها رزا ذخیره کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اصلی:

انتخاب ژست های مختلف در برنامه

تعیین حالت های مختلف بدن

انتخاب عضو های بدن با دو انگشت

مدیریت بازدید : 785 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 z

آیا شما دوست دارید تا یک پرونده جنایی را دنبال کنید ؟ آیا دوست دارید در نقش یک پلیس باشید؟ بله درست حدس زدید ، Crime City Real Police Driver دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید ! در این بازی شما بایستی سوار بر مایشن پلیس خود شده و سپس به دنبال مجرمان باشید. تمام تلاش و کوشش خودتان را به کار گرفته و مجرمان را دستگیر نمایید. بدون شک دنبال کردن مهاجمین بسیار سخت و سرسخت می باشد. پاداش های متعددی را به دست آورده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اصلی:

اشتراک گذاری پاداش ها در شبکه اجتماعی

تعقیب مهاجمین و دنبال کردن آن ها

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

مدیریت بازدید : 623 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

3d-offroad

در بازی ۳D Quad Bike Offroad Stunts خود را برای رانندگی موتور چهارچرخ در هیجان‌انگیز مسیرها آماده کنید. کنترل یک موتور خاکی را بر عهده بگیرید و با موانع مختلف دست و پنجه نرم کنید. این بازی در محیط‌های زیبا ارائه می‌شود که باعث می‌شوند هم چالش‌برانگیز و هم اعتیادآور باشد.

ویژگی‌ها:

محیط‌های مسابقات سوپر کراس

مسیرهای زیبا و متنوع

موانع چالش‌برانگیز برای عبور

دارای سه محیط سه‌بعدی مختلف

مدیریت بازدید : 745 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

*توجه در صورت بروز هرگونه مشکلی با ما تماس بگیرید پشتیبانی 24 ساعته می باشد توجه*  

تماس با ما


حتما شما هم بازی جذاب کلش اف کلنز رو بازی کردید و خیلی دوست دارید هر چه سریع تر اون رو به لول اخر برسونید


این نرم افزار به شما کمک می کنه که به صورت واقعی تمامی منابع خودتون رو به بی نهایت برسونید عکسی که در زیر قرار داره تست این هک هستش که خودم واستون گذاشتم تا باورتون بشه این روش راسته و دروغ نیست.


https://rozup.ir/up/shad-music/ANDROID/ie3b_screenshot_2_q90.jpg

https://rozup.ir/up/shad-music/Line.jpg

 


مدیریت بازدید : 801 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Muvee Reveal نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی و … اشاره کرد.این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte می باشد.

 


مدیریت بازدید : 697 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

نام انیمیشن: Sonic Boom Season 1 – فصل اول انیمیشن سونیک ۲۰۱۴

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۱ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Sonic Boom نام انیمیشن جدید امریکایی-فرانسوی می باشد که توسط کارخانه ی "سگا امریکا" و همکاری با OuiDo ساخته شده است. این انیمیشن بر اساس بازی Sonic the Hedgehog بوده و می توان آن را به عنوان پنجمین سری تلویزیونی که بر اساس این بازی ساخته شده است دانست. این سری از انیمیشن، اولین سری بوده که با کیفیت HD ریلیز می شود و در آن شخصیت های متنوعی به کارتون اضافه شده اند که می توان از جدیدترین آن ها، به شخصیت های Mayor Fink، Perci و … اشاره نمود. این انیمیشن قرار است که ۵۲ قسمت داشته باشد و …

 

تعداد صفحات : 368

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 1,816
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 18,579
  • بازدید ماه : 55,205
  • بازدید سال : 371,712
  • بازدید کلی : 4,896,399
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi