loading...
دانلود نرم افزار روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 609 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

RemoveIT نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا برای نابودی ویروس ها و پاکسازی برنامه های جاسوسی و یا تبلیغاتی مزاحم و مخرب اقدام نموده و آن ها را از سیستم خود حذف نمایید. این نرم افزار دارای یک پایگاه داده ای قدرتمند در زمینه شناسایی ویروس ها و نابودی آن ها می باشد و به کمک اطلاعات موجود در همین پایگاه داده خود قادر به شناسایی بیش از هزاران نوع ویروس می باشد. این نرم افزار توسط شرکت InCode Solutions ساخته شده است.

 

RemoveIT%20Pro%2031.8.2015 نرم افزار محافظت در برابر تروجان ها RemoveIT Pro 31.8.2015

 

مدیریت بازدید : 1060 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)


 LokLok

از طریق لاک اسکرین در گوشی به راحتی با افراد مورد علاقه یا مخاطبین خود در ارتبا باشید و با آن ها تماس بگیرید. هم اکنون نسخه بتا نرم افزار LokLok  طراحی گردیده که می توانید آن را در گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. این برنامه می تواند جایگزین صفحه قفل اصلی گوشی اندرویدی شما باشد. یاداشت ها و عکس های مختتلی را تعیین کنید و آن ها را برای دوستان بفرستید. یک گروه یک نفره و یا چند نفره با دوستان ایجاد نموده و صفحه قفل مورد نظر خود را به صورت کامل سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

سفارشی کردن صفحه قفل یا لاک اسکرین

ایجاد گروه های چند نفره

رابط کاربری زیبا

مدیریت بازدید : 880 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)


 Iron-Desert

Iron Desert یک بازی استراتژیک سرگرم کننده برای دستگاه های اندرویدی بوده که شما در آن جا باید پایگاه های نظامی خود را به صورت کامل گسترش دهید و برای نابود کردن دشمنان از قدرتمند ترین تانک ها استفاده نمایید. همین حالا وارد جنگ ها و نبردهای مدرن شده و دشمنان خود را به صورت کامل از بین ببرید. در اسرع وقت جلوی حملات دشمنان را گرفته و به راحتی مراحل را به انجام برسانید. صداگذاری های این بازی به صورت کاملا حرفه ای انجام شده است. جنگ در برابر دیگران به صورت آنلاین را در گوشی تجربه نمایید.

ویژگی های اصلی:

تجربه جنگ به صورت آنلاین

رابط کاربری زیبا و شیک

نبرد با دشمنان و نابودی آن ها

مدیریت بازدید : 886 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

 Terminator

Terminator Genisys: Revolution  یک بازی اکشن در سبک تیراندازی برای دستگاه های اندرویدی بوده که شما در سال ۲۰۲۸ حضور دارید. بشریت در حال نابودی بوده و نسل انسان ها در حال منقرض شدن است. شما در این بازی وظیفه دارید تا جلوی انقراض بشریت را بگیرید. داستان بازی به این صورت بوده که در آستانه پیروزی علیه اسکای نت کانر فرمانده مورد اعتماد خود یعنی رایس را برای محافظت از مادر خود می فرستد. سارا کاتر که بعد از مدت ها در طی یک اتفاقی توسط افراد بدکاره یتیم شد قصد دارد به یک فرد اجتناب ناپذیر تبدیل گردد. اکنون وقت آن فرا رسیده است تا سلاح های خود را بردارید  ودشمنان را نابود نمایید.

ویژگی های اصلی:

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

تبدیل شدن به یک فرد اجتناب ناپذیر

گیم پلی اعتیاد آور و فانتزی

نبرد در محیط های مختلف

مدیریت بازدید : 959 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


fall-of-cutie 

تمام قهرمانان cutest  برای شرکت در بزرگ ترین مسابقه پرش و چتر بازی شرکت می کنند. گیم پلی بازی Fall of Cutie به صورت کاملا تاکتیکی ارائه شده است. رکوردهای مختلفی را برای خودتانت ثبت نموده و امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. هنگام مشاهده موانع جا خالی داده و پاداش های متعددی را کسب نمایید. این بازی به عنوان یک سبک کاملا زیبا و جدید برای حیوانات خانگی مانند فیل و … عرضه شده است. این بازی بدون تبلیغات عرضه شده است.

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و سفارشی و تاکتیکی بازی

ثبت امتیازات در شبکه های اجتماعی

وجود لباس و آیتم های سفارشی

مدیریت بازدید : 672 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


Rune

Rune Icon Pack مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۸۵۰ آیکان با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ را در اختیار شما قرار می‌دهد که به طرز ظرافتمندانه‌ای طراحی شده‌اند. هریک از این آیکان‌ها به وسیله تکنیک برداری طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهد تا بدون از دست رفتن کیفیت، اندازه آن‌ها را تا ۱۳۰% تنظیم کنید.

ویژگی‌ها:

شامل ۲۰ والپیپر طراحی شده متناسب با آیکان‌ها که بر روی فضای ابری قرار گرفته‌اند

ماسک‌گذاری برای آیکان‌ها شامل ۱۲ پس‌زمینه تصادفی برای تطابق بیشتر آیکان‌ها با یکدیگر

پشتیبانی از لانچرهای Action pro، ADW، Apex، Atom، Aviate، Holo، LG Home و…

مدیریت بازدید : 686 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


MultiWindow

برنامه MultiWindow Commander [ROOT] به شما امکان می‌دهد تا به راحتی برنامه‌های بیشتری را در قسمت چند پنجره‌ی (Multi window) گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی سامسونگ اجرا کنید. برای استفاده از این برنامه حتماً باید دستگاه خود را روت کرده باشید. این تنها برنامه‌ای است که قابلیت اجرا بر روی دستگاه‌های مبتنی بر رام جدید اندروید ۵٫۰ آبنبات‌چوبی را دارد. می‌توانید این برنامه را بر روی اکثر دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ که دارای ویژگی چند پنجره‌ای می‌باشند اجرا کنید.

مدیریت بازدید : 745 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)


TRO

به سرزمین تاریک که با نام گرلند شناخته می‌شود خوش آمدید، در R.T.O برای انجام مأموریت‌های متنوع با قهرمان بازی همراه شوید و از سد موجوداتی وحشی که می‌خواهند مانع شما شوند، عبور کنید.

ویژگی‌ها:

شامل بیش از ۹ مرحله و ۱۵ نقشه در یک بازی به سبک پلتفرمر کلاسیک با گرافیک ۸ بیتی

مسیرهای مختلف برای کاوش در سیاه‌چال‌های تاریک و خطرناک

سلاح‌های خود را افزایش دهید و سطح خود را بالا ببرید

بر اساس افسانه‌های سرزمین‌های تاریک

موسیقی زمینه به سبک راک سمفونیک

تعداد صفحات : 368

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2944
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1986
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 1,379
  • باردید دیروز : 3,195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 18,142
  • بازدید ماه : 54,768
  • بازدید سال : 371,275
  • بازدید کلی : 4,895,962
  • کانال ما در اپارات
    شمارش

    کد شامد
    logo-samandehi